کد خبر : 1809120 | 17 بهمن 1400 ساعت 18:19 | 6.1K بازدید | 6 دیدگاه

کلوپ: هرگز به کیفیت لیورپول تردیدی نداشتم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول از بازگشت هاروی الیوت و گلزنی او برابر کاردیف ابراز رضایت کرد.

کلوپ: هرگز به کیفیت لیورپول تردیدی نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در جام حذفی انگلیس و در استادیوم آنفیلد پذیرای کاردیف بوده و با نتیجه 1-3 موفق به غلبه بر این تیم شد. لوییس دیاز، مهاجم جدید لیورپول و خرید زمستانی این تیم از پورتو در نیمه دوم وارد میدان شد و یورگن کلوپ از عملکرد این بازیکن کلمبیایی و البته گلزنی هاروی الیوت بعد از طی کردن مصدومیت ابراز خوشحالی کرد.

 

یورگن کلوپ گفت: "ما در گذشته نیز دقیقا با همان ترکیب بازی کرده بودیم، اما تنها لوئیس دیاز وارد زمین شد و نکو بیرون رفت. ترکیب خوبی در میدان حاضر شد و این اولین بار است که شاید همه بازیکنان آماده بودند. من هرگز به کیفیت تیم خود تردیدی نداشتم.

 

1689192

 

لوییس دیاز امروز اولین پاس گل خود را ارسال کرد و البته زانوی این بازیکن نیز کبود شد که البته فکر نمی کنم مشکل او جدی باشد. پاس گل او برای تاکی مینامینو فوق العاده بود و من پرس از بالای لوییس دیاز را خیلی دوست داشتم.

 

گل هاروی الیوت بسیار تاثیرگذار بود. من مدتی است که او را می شناسم و می دانم که الیوت چه استعداد باورنکردنی و جوان فوق العاده ای است. وقتی الیوت را در دیدار مقابل لیدز از دست دادیم، یکی از سخت ترین لحظات دوران مربیگری من رقم خورد. در تمام طول دوران نقاهت، هاروی الیوت بسیار صبور بود و امروز با گلزنی داستان فوق العاده ای را رقم زد. استادیوم آنفیلد خانه الیوت است. او از دوران کودکی طرفدار لیورپول بوده است و اگرچه هنوز کوچک بوده و خیلی سن و سالی ندارد، اما تبدیل به یک بازیکن باکیفیت شده است."

دیدگاه‌ها