کد خبر : 1809165 | 17 بهمن 1400 ساعت 20:38 | 23.1K بازدید | 3 دیدگاه

آریگو ساچی:

اینتر اشتباه تیم٬های ایتالیایی را تکرار کرد

آریگو ساچی، سرمربی سابق میلان و آتزوری مدعی شد اینتر اشتباهاتی مانند تمام تیم های ایتالیایی در دربی مرتکب شده است.

اینتر اشتباه تیم٬های ایتالیایی را تکرار کرد

به گزارش ورزش سه"، اینتر در دربی دلامدونینا به لطف گلزنی ایوان پریشیچ در نیمه اول از حریف خود پیش افتاده و تا دقیقه 75 جریان بازی را به خوبی کنترل کرد. اما در ادامه همه چیز تغییر کرده، اولیویه ژیرو در عرض سه دقیقه دو بار موفق به گلزنی شد تا سه امتیاز این دیدار به حساب روسونری واریز شود. آریگو ساچی، سرمربی سابق و بزرگ ایتالیایی به انتقاد از عملکرد اینتر در دقایق پایانی این دیدار پرداخته است.

 

آریگو ساچی گفت: "اینتر همان کاری را انجام داد که همه تیم‌های ایتالیایی انجام می‌دهند. آنها زمانی که از حریف پیش می افتند به جای اینکه به دنبال تمام کردن کار تیم مقابل و زدن گل های بعدی باشند، تنها به فکر مدیریت بازی بوده و سرعت خود را کاهش می‌دهند. این روند خوبی نیست، باید حمله کرد و در تمام طول 90 دقیقه با شجاعت در میدان حضور داشت.

 

1689265

 

البته باید به اهمیت براهیم دیاز برای برتری روسونری اشاره کنم. با ورود این بازیکن به ترکیب میلان، سیستم بازی این تیم شکل گرفت. در ادامه مارسلو بروزوویچ که تا آن دقیقه توسط فرانک کسیه تعقیب می شد، مجبور شد به دنبال بازیکنان حریف بدود. براهیم دیاز که در وسط زمین در یک سوم پایانی اینتر شرایط را برای حریف دشوار کرده و در موقعیت های خطرناکی توپ را دریافت می کرد. من نمی فهمم چرا اینتر این گونه فشار خود را کاهش داد.

 

بهترین بازیکن زمین؟ اولیویه ژیرو به اندازه مایک مایگنان نتیجه بازی را تعیین کرد. اما از نظر من دروازه بان میلان بهترین بازیکن دربی بود."

دیدگاه‌ها