کد خبر : 1809174 | 17 بهمن 1400 ساعت 21:23 | 33K بازدید | 10 دیدگاه

از فرصت‌ها استفاده کردند؛

سیمئونه: بارسلونا بر بازی تسلط داشت؟ خیر

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید مدعی شد بارسلونا از فرصت های خود بهتر استفاده کرده است.

سیمئونه: بارسلونا بر بازی تسلط داشت؟ خیر

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید امروز در شرایطی که خیلی زود در خانه بارسلونا پیش افتاده بود، در نهایت 2-4 مغلوب این تیم شده و دیگو سیمئونه باز هم برابر کاتالان ها شکست خورد. اما دیگو سیمئونه در پایان بازی اذعان داشت بارسلونا در تمام طول مسابقه تیم برتر نبوده و با استفاده از موقعیت های خود به برتری دست یافته است.

 

دیگو سیمئونه گفت: "شما باید برای قدرت رقیب ارزش قائل شده و سعی کنید انرژی و قدرت تهاجمی خود را بهبود ببخشید. ما چندین موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم، اما در نهایت بارسلونا به گل رسید و البته در فوتبال در نهایت هر تیمی که قوی تر است برنده می شود.

 

ما امروز ترکیب خط دفاعی خود را خیلی تغییر ندادیم و متاسفانه امکان استفاده از کی‌ران تریپیر وجود نداشت. امروز استفان ساویچ و رائوب خیمنز بازی کردند و ما چهار گل دریافت کردیم. تنها می توان گفت که باید تلاش خود را بیشتر کنیم.

 

1689284

 

من فوتبال را با شانس های گلزنی می سنجم. بارسلونا در نیمه اول چهار موقعیت داشت و سه بار دروازه ما را باز کرد، اما ما یکی از چهار فرصت خود را تبدیل به گل کردیم. اگر 0-1 برنده می شدیم به ما می گفتند چقدر خوب بازی کردیم. در فوتبال روش های مختلفی برای پیروزی وجود دارد و امروز قدرت بارسا غالب شد. برتری بارسای ژاوی در طول مسابقه؟ خیر.

 

ما شاهد بیدار شدن قدرت و شخصیت تیمی پس از دریافت گل چهارم بودیم. واکنشی که از سوی تیم دیده شد قوی تر و تهاجمی تر بوده و همان چیزی بود که در برابر والنسیا رخ داد. من مسئول این هستم که کاری کنم این روند برای مدت طولانی تر در زمین از سوی بازیکنان اتلتیکومادرید دیده شود.

 

عملکرد ژائو فلیکس؟ من نظراتم را برای عموم عنوان نمی کنم. او در نیمه اول موقعیت های خوبی برای اتلتیکو ساخت، اما در ادامه من به این نتیجه رسیدم کوره‌آ و ماتیس کنیا می توانند گزینه های بعدی باشند."

دیدگاه‌ها