کد خبر : 1809175 | 17 بهمن 1400 ساعت 21:40 | 37.1K بازدید | 6 دیدگاه

ژاوی: خواهش می‌کنم دیگر علیه دمبله سوت نزنید

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، بعد از پیروزی تیمش مقابل اتلتیکو از عثمان دمبله حمایت کرد.

ژاوی: خواهش می‌کنم دیگر علیه دمبله سوت نزنید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تحت هدایت ژاوی هرناندز هر بازی نسبت به قبل امیدوارکننده تر ظاهر می شود. آنها امروز به مصاف تیم قدرتمند اتلتیکومادرید رفتند و با ارائه یک نمایش فوق العاده حریف خود را با نتیجه 4-2 شکست دادند تا جای تیم دیه گو سیمئونه را در رتبه چهارم جدول گرفته باشند.

 

 

1689285

 

 

ژاوی، سرمربی بارسلونا، در پایان بازی گفت: "قبل از اخراج دنی‌آلوز بازی عالی بود. بعد از آن ما مجبور بودیم کمی عقب نشینی کنیم. در 60 دقیقه اول همان بارسایی بودیم که همه می خواهیم. وقتی با 11 بازیکن بازی می‌کردیم خیلی خوب بودیم و با سیستم 2-5-3 کار می کردیم. بعد از اخراج اتحاد خوبی از خود نشان دادیم، خیلی خوب دفاع کردیم و نهایتاً آسیبی هم ندیدیم."

 

ژاوی درباره سوت های اعتراضی علیه عثمان دمبله نیز گفت: "من می خواهم از هواداران درخواست کنم که دیگر علیه دمبله سوت نزند. از امروز می خواهم که از دمبله حمایت کنید."

 

 

1689286

 

 

عملکرد عالی آداما ترائوره: "آداما بازیکن بسیار پخته‌ای است و می داند که چه زمانی باید چه کاری انجام دهد. او در شرایط مختلف تصمیمات خوبی می گیرد. از نظر بدنی او مثل یک جانور است. آداما یک وینگر تمام عیار است و قطعاً به ما کمک خواهد کرد. او خرید بزرگی برای ما محسوب می‌شود."

 

ژاوی درباره سبک بازی تیم دیه‌گو سیمئونه نیز گفت: "سیمئونه فوتبال را جور دیگری درک می‌کند. این یک شوخی نیست، ما فوتبال را به شکل متضاد می‌بینیم. این یک انتقاد نیست. او مربی بزرگی محسوب می‌شود و بردهای زیادی کسب کرده است. از طرفی من یک تازه کار هستم و احترام زیادی برایش قائلم. شما باید متواضع باشید. این یک پیروزی بزرگ در برابر قهرمان فصل گذشته بود. من فکر می‌کنم که ما 60 دقیقه بسیار خوب عمل کردیم. با این حال لازم نیست همین‌جا متوقف شویم و باید ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها