کد خبر : 1809203 | 18 بهمن 1400 ساعت 00:04 | 52.1K بازدید | 5 دیدگاه

پورتو با طارمی نزدیک و نزدیک‎‌تر به قهرمانی

تیم فوتبال پورتو در شبی که طارمی را از ابتدا در ترکیب نداشت، یک پیروزی دیگر را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، در صورت شکست اسپورتینگ، فاصله این تیم با پورتو به عدد 9 می رسد و شاگردان کونسیسائو به قهرمانی، نزدیک و نزدیک تر می شوند چرا که آنها در دیداری که کمی هم برایشان سخت شد، موفق به کسب 3 امتیاز بازی شدند.

 

در دیداری از هفته بیست و یکم لیگ برتر پرتغال، پورتو در استادیوم مونیکیپال ده آروکا میهمان تیم رده پانزدهمی آروکا بود. میزبان برای کسب یک امتیاز و فاصله گرفتن از منطقه خطر، با یک بازی تدافعی در نیمه اول پای به زمین مسابقه گذاشت و در 45 دقیقه نخست نیز موفق عمل کرد چرا که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

1689331

 

 

 

سرجیو کونسیسائو که شاید تصور می کرد بازی آسانی در پیش دارد، به مهدی طارمی استراحت داد و او را روی نیمکت نشاند. با این حال پورتو در ابتدای نیمه دوم به گل رسید و ویتور فریرا در دقیقه 54 بالاخره قفل دروازه آروکا را باز کرد.

 

پس از این گل، مهدی طارمی نیز به جای مارکو گروییچ وارد زمین مسابقه شد و 2 دقیقه پس از ورود او، پورتو موفق به زدن گل دوم شد. این بار چانسل امبمبا مدافع پیش تاخته پورتو روی پاس فابیو ویرا موفق شد دروازه میزبان را باز کند و پورتو نیز با همین 2 گل، از سد آروکا گذشت.

 

 

1689332

 

 

 

طارمی در زمان حضور در میدان، 4 بار به سمت دروازه حریف شوت زد که یک مورد آن در چارچوب بود. نصف پاس های این بازیکن سالم بودند و او یک پاس کلیدی نیز به هم تیمی هایش داد. طارمی که یک دریبل موفق نیز داشت، نمره 7 را از این بازی گرفت و یکی از خوب های پورتو بود.

آبی و سفیدهای بندرنشین با این پیروزی 59 امتیازی شده و بالاتر از اسپورتینگ 50 امتیازی، در صدر جدول رده بندی ایستاده اند و امید اول قهرمانی به شمار می آیند.

 

1689330

دیدگاه‌ها