کد خبر : 1809226 | 18 بهمن 1400 ساعت 02:15 | 24.2K بازدید | 16 دیدگاه

واکنش خوبی نشان دادیم

آنچلوتی: تیم خسته بود، خوشحالم فاصله زیاد شد

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی رئال بر گرانادا از خستگی تیمش و اهمیت این سه امتیاز صحبت کرد.

آنچلوتی: تیم خسته بود، خوشحالم فاصله زیاد شد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، امشب رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پذیرای گرانادا بود و در نهایت با نتیجه 1-0 از سد میهمانش گذشت.

تنها گل این بازی را مارکو آسنسیو در دقیقه 74 با پاسی از ادر میلیتائو به ثمر رساند تا شانزدهمین برد کهکشانی‌‌ها در این فصل لالیگا رقم بخورد.

با این نتیجه شاگردان کارلو آنچلوتی 53 امتیازی شدند و فاصله خود را با سویای رده دومی به شش امتیاز افزایش دادند.

 

 

1689400

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی گفت:« پنجشنبه دیرهنگام برابر بیلبائو بازی کردیم و تیم کمی خسته بود. در مجموع بازی سختی بود ولی توانستیم واکنش خوبی به شکست از بیلبائو در کوپا دل ری نشان دهیم. هدف پیروزی به هر قیمتی بود و با ارائه یک بازی خوب در نیمه دوم به این هدف رسیدیم. شایسته برد بودیم و هرچند در بهترین روزهای‌مان نیستیم ولی انتظار داشتم که امشب برنده شویم و خوشبختانه چنین هم شد.»

 

سوپرگل آسنسیو:« امشب مارکو عالی بود و گل بسیار زیبایی هم زد. وقتی شوت می زند، انگار در پاهایش سنگ دارد. او از ابتدای فصل خوب کار کرده و بازیکنی با کیفیت و متعهد به تیم است. امشب غایبان مهمی داشتیم ولی جانشین ها خوب کار کردند. هازارد و یوویچ هم که نیمه دوم وارد زمین شدند، خوب بودند و روی پیروزی نقش داشتند.»

 

 

1689398

 

 

شش امتیاز فاصله با سویا:« خوشحالم که فاصله به شش امتیاز افزایش پیدا کرده و حالا یک هفته تا بازی با ویارئال فرصت داریم و مصدومان نیز خواهند رسید. بازی با ویارئال بازی جذاب و سختی خواهد بود. خوشبختانه زمان خوبی برای استراحت داریم.»

 

نیمکت نشینی یوویچ در نبود بنزما :« یوویچ به تازگی از بند کرونا رها شده و هنوز روی فرم نیست. البته الان شرایط خیلی بهتری دارد. در نبود کریم او مهره مهمی برای ماست. اگر در ترکیب ثابت نبود، به خاطر این است که از نظر آمادگی بدنی 100 درصد نیست.»

 

دیدگاه‌ها