کد خبر : 1809239 | 18 بهمن 1400 ساعت 08:59 | 30.4K بازدید | 10 دیدگاه

غیبت قطعی سه بازیکن

سه ابهام در ترکیب اصلی پرسپولیس

پرسپولیس با 23 بازیکن به سیرجان رفته و حتی محمد عمری و امیرمحمد یوسفی دو بازیکن جوان تیم هم همراه تیم هستند.

سه ابهام در ترکیب اصلی پرسپولیس

به گزارش ورزش سه ، پرسپولیس در بازی 16 روز قبل مقابل فولاد شروع عجیبی داشت. سرخ‌ها در آن بازی حدود 15 دقیقه تحت فشار شدید حریف بوده و خوش‌شانس بودند که در پس موقعیت‌های فولاد گلی دریافت نکردند. در آن مسابقه یکی دو ضربه ایستگاهی ناشیانه‌ای که مدافعان پرسپولیس به حریف‌شان دادند اوضاع را برای‌شان سخت کرد، ضمن این‌که خیلی زود مشخص شد انتخاب منوچهر صفروف برای بازی در ترکیب اصلی آن مسابقه اشتباه بوده است.


صفروف در آن جناح و در فاز دفاع آنقدر ضعیف بود که محمدرضا عباسی و دیگر هافبک‌هایی که به او نزدیک می‌شدند آن منطقه را محل تاخت و تازشان کردند و دو، سه موقعیت جدی گل هم ایجاد کردند.


با این حساب اولین تغییری که نسبت به آن بازی در ترکیب پرسپولیس ایجاد می‌شود خروج صفروف و ورود مهدی شیری خواهد بود. دیگر تغییر سرخ‌ها هم اجباری است چرا که میلاد سرلک مصدوم شده و از بین رضا اسدی و محمد شریفی یکی باید بازی کند. اسدی در ترکیب اصلی بازی دوستانه با پیکان کنار کامیابی‌نیا بازی کرد و یک ضربه کاشته دیدنی را تبدیل به گل کرد اما باید دید شرایطش نسبت به مسابقه 16 روز قبل که در لحظات پایانی به میدان آمد و فوق‌العاده ناآماده بود، چقدر تغییر کرده است. در خط دروازه حامد لک با دو اشتباه فاجعه‌بار در بازی دوستانه مقابل پیکان حالا کاری کرده که یحیی گل‌محمدی را به فکر فرو برده است و اگر دیدید در این مسابقه احمد گوهری در ترکیب اصلی قرار گرفت زیاد تعجب نکنید هر چند احتمال این جابه‌جایی زیاد نیست.

 

1689414


در دفاع میانی بعید است زوج سیدجلال – فرجی تغییری کند اما برای دفاع چپ شانس بازی آقایی و شجاعی برابر است و هنوز از تصمیم نهایی یحیی خبری نداریم.


در کناره‌های خط میانی با ‌کرونایی شدن احسان پهلوان احتمالا مهدی ترابی یک خط عقب‌تر خواهد آمد و ‌همراه با  و‌حید امیری در  پست هافبک چپ و راست،  فیکس بازی خواهند کرد . البته این احتمال هم وجود دارد که علی شجاعی در پست هافبک کناری به میدان برود و ترابی در همان خط حمله نزدیک به عبدی بازی کند.


 در غیاب پهلوان، ترابی و امیری می‌توانند مهم‌ترین عناصر تعیین‌کننده در فاز حمله پرسپولیس در خط میانی باشند. غیبت پهلوان هم می‌تواند در این بازی به‌چشم بیاید. گل پهلوان که با یک کار انفرادی و شوتی دیدنی مقابل پیکان حاصل شد‌ نشان از آمادگی او داشت. با این وجود شاید یحیی مجبور باشد به حامد پاکدل یا حتی امید عالیشاه که تازه به اسکواد تیم برگشته‌اند از ابتدا میدان دهد و این‌طوری ابهامات ترکیب به سه مورد می‌رسد.


پرسپولیس با 23 بازیکن به سیرجان رفته و حتی محمد عمری و امیرمحمد یوسفی دو بازیکن جوان تیم هم همراه تیم هستند اما شاید در لیست 20 نفره بازی امروز حاضر نباشند. دیروز سیامک نعمتی و میلاد سرلک در تمرین آخر تیم حضور نداشتند و غیبت آنها در لیست بازی امروز قطعی است اما نسبت به مسابقه قبل دو تیم حامد پاکدل و امید عالیشاه به لیست اضافه خواهند شد و شاید بازی کنند. با خط خوردن احتمالی امیرمحمد یوسفی و محمد عمری لیست 20 نفره یحیی برای بازی امروز جور خواهد شد. نعمتی، هنانوف و ابراهیمی سه مدافع میانی روی نیمکت هستند، صفروف، گوهری، شجاعی، احتمالاً شریفی و به‌علاوه پاکدل یا عالیشاه هم دیگر نیمکت‌نشینان احتمالی سرخ‌ها خواهند بود.

منبع: ایران ورزشی

دیدگاه‌ها