کد خبر : 1809251 | 18 بهمن 1400 ساعت 09:42 | 6.7K بازدید | 3 دیدگاه

آلگری: ولاهوویچ هنوز باید پیشرفت کند

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از درخشش دوشان ولاهوویچ برابر هلاس ورونا مدعی شد که این بازیکن هنوز نیاز به پیشرفت دارد.

آلگری: ولاهوویچ هنوز باید پیشرفت کند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ ایتالیا به مصاف هلاس ورونا رفت و موفق شد با درخشش ستاره‌های جدیدش با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

دوشان ولاهوویچ و دنیس زکریا، دو ستاره جدید این تیم که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به جمع آنها اضافه شدند، موفق شدند در این بازی گلزنی کنند تا آغازی درخشان در ترکیب یووه داشته باشند.

با این حال آلگری سعی کرد که جو ایجاد شده پیرامون این دو بازیکن و خصوصا ولاهوویچ را آرام کند و مدعی شد که این بازیکن هنوز نیاز به پیشرفت دارد.

این مربی ایتالیایی پس از پایان بازی به DAZN گفت:« آنها عملکرد خوبی داشتند و خوش شانس بودند. این بازی دشواری بود، چرا که ورونا بسیار دوید اما ما سبک درستی را انتخاب کرده بودیم و مهاجمان به سختی تلاش کردند. فرصت‌هایی را خلق کردیم، کیفیت تیم را نشان دادیم و از عملکردی که داشتیم راضی هستیم»

 

1689334

 

آلگری درباره عملکرد ولاهوویچ در جریان اولین بازی‌اش با پیراهن یووه اظهار داشت:« او در ابتدای بازی چند لمس توپ ضعیف داشت که باید در این زمینه پیشرفت کند تا در حرکاتش بهتر ظاهر شود. او دوست دارد در جریان درگیری‌ها باشد اما تنها 22 سال دارد و تجربه زیادی ندارد. ‌ باید در زمینه رویارویی با مدافعان و هم‌چنین ضربات با پای راستش هم پیشرفت کند.»

یوونتوس با این پیروزی و با توجه به شکست آتالانتا توانست به جمع چهار تیم صدر جدول برسد. سرمربی بیانکونری در این‌باره اضافه کرد:« بسیار مهم است که متمرکز بمانیم، بیش از حد خوشحال و هیجان‌زده نباشیم چون راهی طولانی در پیش داریم. ورونا با چالش‌هایی که برای ما ایجاد کرد باعث شد کاری سخت داشته باشیم اما ما اشتیاق بسیاری داریم. اگر نمی‌توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم بسیار ناراحت کننده بود.»

دیدگاه‌ها