کد خبر : 1809265 | 18 بهمن 1400 ساعت 11:24 | 45K بازدید | 33 دیدگاه

به دنبال شکستن طلسم؛

ناکامی عجیب رونالدو؛ از کریستیانو بعید بود!

کریستیانو رونالدو فردا شب به دنبال گلزنی در مقابل برنلی و پایان دادن به دوران ناکامی اخیر است.

ناکامی عجیب رونالدو؛ از کریستیانو بعید بود!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در دوران ورزشی خود آنقدر در امر گلزنی فوق العاده ظاهر شده که یک مدت کوتاه درج نشدن نام او در بین گلزنان تیمش برای این بازیکن عجییب و قابل توجه است. ناکامی در گلزنی در دیدار فردا شب برابر برنلی به منزله طولانی‌ترین دوران عدم گلزنی کریستیانو رونالدو در رده باشگاهی در یک‌دهه اخیر خواهد بود.

 

رونالدو که روز شنبه 37 ساله شد، در چهار بازی اخیر یونایتد موفق به گلزنی نشده و البته یک پنالتی را در دیدار جمعه شب مقابل میدلزبورو در جام حذفی از دست داده است. آخرین باری که رونالدو در پنج مسابقه باشگاهی در گلزنی ناکام مانده بود، به سال 2010 و در دوران حضور در ترکیب رئال مادرید بازمی‌گردد.

 

1689418

 

ستاره پرتغالی در آن مقطع در آخرین هفته از اولین فصل حضور خود در ترکیب رئال مادرید مقابل مالاگا موفق به گلزنی نشد و فصل بعدی را نیز بدون گلزنی مقابل مایورکا، اوساسونا، سوسیداد و آژاکس آغاز کرد.

 

اما در مجموع ملی و باشگاهی، آخرین دوره ناکامی این ستاره گلزن به سال 2018 مربوط می‌شود. در آن مقطع رونالدو در دو بازی پایانی جام جهانی برای پرتغال و سه بازی اول فصل بعد خود برای یوونتوس نتوانست دروازه حریفان را باز کند. رونالدو از زمان بازگشت به اولدترافورد، 14 بار در 24 بازی برای یونایتد گلزنی کرده، اما در 8 بازی اخیر تنها دو بار موفق بوده و حالا فردا شب در خانه برنلی به دنبال پایان دادن به این روند است.

دیدگاه‌ها