کد خبر : 1809273 | 18 بهمن 1400 ساعت 11:59 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

دنی آلوس: این بازگشتی بود که رویایش را داشتم

دنی آلوس، ستاره کهنه‌کار بارسلونا، از این‌که توانسته روز گذشته در ‌نوکمپ گل بزند بسیار خوشحال است.

دنی آلوس: این بازگشتی بود که رویایش را داشتم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته بیست‌و‌سوم لالیگای اسپانیا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 


آلوس موفق شد یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند تا با 38 سال و 267 روز به مسن‌ترین گلزن این باشگاه تبدیل شده و از رکورد خوان سگارا که در فصل 64-1963 با 36 سال و 162 روز برابر بتیس گلزنی کرده بود، عبور کند. 


آلوس پس از بازی درباره ثبت این رکورد گفت:« بله، می‌دانم رکوددار شدم. فکر می‌کنم از لحاظ احساسی و فوتبالی در بهترین شرایطم هستم. وقتی 200 درصد انرژی می‌گذاری و برای کاری که انجام می‌دهی احترام قائل هستی سن فقط یک عدد است. پیش از بازی مثل روز اول حضور در بارسا بسیار بسیار عصبی بودم. دلم آشوب بود و می‌گفتم چه اتفاقی رخ داده است. در هرحال همیشه چنین تجاربی هست.»


این ستاره برزیلی درباره بازگشت به نوکمپ اظهار داشت:« این بازگشتی بود که رویایش را داشتم. این روز بسیار خاصی برای من بود که پس از مدت‌ها بار دیگر برگشتم. این معنای زیادی برایم داشت. از این که بار دیگر در نوکمپ بازی کردم بسیار هیجان‌زده هستم. همه دیدند که ما تسلیم نمی‌شویم و به همین روند ادامه می‌دهیم تا باشگاه را به جایی که شایستگی آن را دارد، برسانیم.»

 

1689249


او درباره دیدار دوباره با هواداران اضافه کرد:« دیدار دوباره و ارتباط با هواداران همیشه در ذهن من بود. ما فقط وقتی می‌بریم و می‌خندیم بارسا نیستیم. ما حتی وقتی در بهترین شرایط قرار نداریم هم بارسا هستیم. باید بدانیم که بخشی از این بازسازی اتفاقات خوبی را رقم نزده اما ما باید واقعا به هم متصل باشیم.»


آلوس درباره ارتباط شرایط درون و بیرون زمین گفت:« هر اتفاقی که در زمین رخ می‌دهد از بیرون زمین شروع شده است. این که ما بازیکنان، کادر فنی و هواداران چطور با هم ارتباط داریم انرژی بسیاری را ایجاد می‌کند که در زمین می‌بینیم. بسیاری درباره این تیم تردید داشتند و ما نشان دادیم که تسلیم نمی‌شویم. این بارسلونا است.»


این مدافع کهنه‌کار درباره سبک همیشگی بارسا نیز اظهار داشت:« فوتبال می‌تواند تغییر کند و چیزهای جدیدی به‌همراه بیاورد اما بارسا نمی‌تواند. باید به درستی با توپ رفتار کرد، بازی خوبی ارائه داد تا کسانی که به نوکمپ آمده‌اند لذت ببرند. ما بارها نشان دادیم که ارتباط درست با هواداران کار را برای حریف سخت می‌کند. این چالش خوبی بود که با واکنش خوبی هم روبه‌رو شد. ما به‌خوبی نشان دادیم که بارسا هنوز بارساست و به این الهام‌بخش بودن ادامه می‌دهد.»

دیدگاه‌ها