کد خبر : 1809279 | 18 بهمن 1400 ساعت 12:29 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

کامرانی: دوست داشتم با صمد و حامد بازی کنیم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: خیلی دوست داشتم صمد و حامد هم باشند تا بار دیگر در کنار هم خاطره‌های خوب و جدیدی را بسازیم.

کامرانی: دوست داشتم با صمد و حامد بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهدی کامرانی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران، در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که مطلع هستید یک سری از بازیکنان در جریان لیگ درگیر کرونا شدند و چند روزی تمرین نکردند، در حقیقت بخاطر بیماری باید از صفر شروع کنند تا به آمادگی مد نظر کادرفنی در تیم ملی برسند. 

 

او ادامه داد: در حال حاضر بازیکنان جدید و جوان به تیم ملی اضافه شده‌اند و کار سخت تر شده است. همه نفرات با انگیزه هستند و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را مقابل حریف اصلی خود قزاقستان انجام‌ دهیم. البته بازی با سوریه هم نباید راحت به نظر بیاید.

 

وی ادامه داد: قزاقستان همیشه فیزیکی بوده و از لحاظ قدی هم شرایط برتری دارد. سبک کار آن‌ها بسکتبال اروپایی است و این کار ما را سخت می‌کند. ما باید روند موفقیت تیم ملی را ادامه دهیم و به مقام‌های بالاتر برسیم.

 

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در مورد صمد نیکخواه و حامد حدادی همبازی‌های قدیمی خود نیز گفت: خیلی دوست داشتم باز هم کنار صمد و حامد باهم بازی کنیم و خاطرات گذشته را تکرار کنیم. البته الان هم نفراتی مانند جمشیدی، یخچالی و ارسلان هستند و کنار آن‌ها هم مطمئنا بازی‌های خوبی را انجام می‌دهیم.

دیدگاه‌ها