کد خبر : 1809298 | 18 بهمن 1400 ساعت 13:17 | 31.7K بازدید | 3 دیدگاه

امباپه: مربی نیستم اما پست من برای مسی مناسب است

کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، مشکلی با حضور لیونل مسی در پست او در این تیم ندارد.

امباپه: مربی نیستم اما پست من برای مسی مناسب است

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در طول این فصل پست‌های متفاوتی را در خط حمله تیم مائوریسیو پوچتینو تجربه کرده اما بیشتر از همه زمانی که در نوک خط حمله یا سمت چپ بوده توانسته تاثیرگذار باشد.

این بازیکن فرانسوی پیش از این هم‌زمان با حضور مسی در  ترکیب، در هر دوی این پست‌ها به میدان رفته اما در جریان پیروزی 1-5 برابر لیل بیشتر به کناره‌ها رفت.

امباپه پس از پایان بازی در پاسخ به این سوال که آیا مسی در هنگام حضور در پست‌های مرکزی‌تر خط حمله عملکرد بهتری دارد یا خیر به آمازون پرایم گفت:« من مربی نیستم اما لئو بازیکنی است که نیاز به لمس توپ دارد، او باید بازی را حس کند. فکر می‌کنم این پست خوبی برای او است. او آزاد است، می‌تواند حرکت کند، توپ را بگیرد و به دروازه نزدیک است.»

 

1673514

 

این ستاره فرانسوی با اشاره به توانایی خودش برای بازی در سایر پست‌ها اظهار داشت:« علاوه بر تمامی این موارد، من هم می‌توانم همه‌جا بازی کنم. من در میانه خط حمله، در سمت راست و سمت چپ بازی کرده‌ام و هنوز آزادی عمل بسیاری در حرکاتم در ترکیب تیم دارم.»

این جابه‌جایی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که نیمار فعلا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست. امباپه نیز با توجه به این موضوع اضافه کرد:« در حال حاضر به این شکل می‌توانیم خوب کار کنیم. پس از این با حضور نیمار باید به نتیجه برسیم که به چه شکل به میدان برویم چون او بازیکن مهمی است، او بازیکنی است که تیم ما را تغییر می‌دهد. باید ببینیم که او چه زمانی به ترکیب تیم بازخواهد گشت.»

 

دیدگاه‌ها