کد خبر : 1809319 | 18 بهمن 1400 ساعت 14:51 | 4.9K بازدید | 4 دیدگاه

پیولی: دوست دارم برای همیشه سرمربی میلان باشم

استفانو پیولی، سرمربی میلان از اینتر و یوونتوس به‌عنوان قوی‌ترین تیم‌های لیگ ایتالیا نام برد.

پیولی: دوست دارم برای همیشه سرمربی میلان باشم

به گزارش "ورزش سه"، برتری دراماتیک و شیرین میلان در دربی باعث شد آنها با یک بازی کمتر نسبت به اینتر، به فاصله یک امتیازی این تیم در صدر جدول برسند. استفانو پیولی، سرمربی باتجربه میلان ضمن تمجید از عملکرد تیمش در بازی برابر اینتر، مدعی شد می‌تواند با نهایت رضایت همیشه در این سمت باقی بماند.

 

استفانو پیولی گفت: "ما هرگز از باور به نتیجه‌گرفتن دست برنداشتیم. جریان بازی متعادل‌تر از آن چیزی بود که مردم تصور می‌کنند و آمار نیز ‌موید همین ادعاست. ما خوب کار کرده و در جریان مسابقه باقی ماندیم. پنج تیم اول برای همه‌چیز، از‌جمله عنوان قهرمانی و هم‌چنین کسب سهمیه لیگ قهرمانان مبارزه می‌کنند، اما از نظر من اینتر و یوونتوس قوی‌ترین تیم‌های سری آ هستند. ما باید ثابت کنیم ‌یک تیم بالغ هستیم و پیروزی در دربی باید به ما شور و نشاط بدهد. ثبات، کلید ماندن در اوج است و ما همیشه سعی کرده‌ایم نمایشی مثبت و هجومی ارائه دهیم.

 

1689103

 

جشن شادی بعد از گلزنی میلان در دربی؟ مهم این بود که توانستم به آن‌جا برسم. من آدمی بسیار احساساتی هستم و همه‌چیز را با بازیکنانم تجربه می‌کنم، بنابراین دوست داشتم با آن‌ها جشن بگیرم. رابطه بین مربی و بازیکنان موضوعی مهم و اساسی است. من سعی می‌کنم رابطه‌ای توام با اعتماد داشته تا از هر‌ یک از بازیکنان به بهترین شکل بهره بگیرم.

 

‌می‌توانم برای همیشه در میلان با نهایت خوشحالی بمانم، اما می‌دانم که فوتبال پر از‌ اتفاقات ناشناخته و غیرمنتظره است. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که این‌جا خیلی خوشحالم.

 

درخشش مایک مایگنان در دربی؟ من از عملکرد او غافلگیر نشدم، زیرا زمانی که با لیل بازی کردیم واقعا تحت تاثیر کار مایگنان قرار گرفتم. او با تمام وجود تلاش کرده و واقعا کنجکاو و مشتاق یادگیری است."

دیدگاه‌ها