کد خبر : 1809334 | 18 بهمن 1400 ساعت 15:59 | 106.5K بازدید | 12 دیدگاه

در بازی برابر بارسا رخ داد

ناجوانمردانه؛ آن چه حرکتی بود آقای سیمئونه؟ (عکس)

در جریان بازی دیشب بارسا و اتلتیکو حرکتی عجیب و غیرمنتظره را از دیه‌گو سیمئونه شاهد بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در هفته 23 لالیگا برابر بارسا متحمل شکست سنگین 4-2 شد. بازی در نوکمپ برگزار می‌شد و اتلتیکو حتی از میزبانش ابتدا پیش افتاد ولی در ادامه 4 گل دریافت کرد. لوئیس سوارز نیمه دوم فاصله را کاهش داد ولی 10 نفره شدن بارسا هم سودی برای اتلتیکو نداشت تا نتیجه در پایان 4-2 تثبیت شود.

در جریان این بازی دنیل واس مدافع هافبک راست دانمارکی جدید اتلتیکو اولین بازی خود برای این تیم را انجام داد. او در نیمه دوم و پس از ضعف‌های دفاعی شیمه ‌ورسالیکو به میدان رفت هرچند گل چهارم بارسا نیز از منطقه راست به ثمر رسید تا واس هم حلال مشکلات دیه‌گو سیمئونه نباشد.

 

 

1689542

 

 

در دقایق پایانی بازی بود که واس به دلیل خطای فران تورس از ناحیه زانو مصدوم شد. او قصد ارسال پاس را داشت که تورس روی او مرتکب خطا شد. پزشکان در کنار زمین مشغول معالجه او بودند و بازی هم در جریان بود. در یک اتفاق عجیب، دیه‌گو سیمئونه سراسیمه خود را به واس رساند و با گرفتن زیر بازوی او درخواست کرد که با وجود مصدومیت هم به زمین برود.

 

 

1689543

 

1689540

 

 

واس لنگ‌لنگان به زمین برگشت و بلافاصله هم صاحب توپ شد ولی به زحمت توانست توپ را به هم‌تیمی خود برساند. کمی بعد او که یارای ایستادن نداشت، روی زمین نشست و در نهایت مجبور به ترک زمین شد.

 

 

1689544

 

1689541

 

 

این حرکت سیمئونه بازتابی منفی در رسانه‌ها داشت و برای بسیاری جای سوال است که چرا مربی آرژانتینی بدون رعایت حال بازیکن مصدوم خود، او را با همان وضعیت به زمین فرستاد. جالب این‌که واس در 6 سال و نیم گذشته که برای سلتا و والنسیا بازی می‌کرد، حتی یک بار هم مصدوم نشده بود ولی در اولین بازی برای اتلتیکو مصدومیتی پیدا کرده که ممکن است باعث شود دو تا سه ماه به دور از میادین بماند.

 

دیدگاه‌ها