کد خبر : 1809339 | 18 بهمن 1400 ساعت 17:52 | 32.4K بازدید | 1 دیدگاه

خوان فران:

کاراسکو باعث بدنام شدنم در تاریخ اتلتیکو شد

اتلتیکو مادرید در فینال لیگ قهرمانان 2016 چیزی تا کسب اولین جام خود در این رقابت ها فاصله نداشت ولی در پنالتی ها به رئال باخت.

کاراسکو باعث بدنام شدنم در تاریخ اتلتیکو شد

به گزارش "ورزش سه"، دو سال پس از فینال لیسبون، یک بار دیگر رئال و اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان به یکدیگر برخورده کرده بودند. بازی در وقت های قانونی به تساوی 1-1 رسید و در دو وقت اضافه هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا ضیافت پنالتی ها تعیین کننده تیم قهرمان باشد.

خوان فران پنالتی چهارم اتلتیکو را از دست داد تا رونالدو با گل کردن پنالتی آخر رئال، باعث قهرمانی شماره 11 کهکشانی ها شود.

 

 

1689561

 

 

در مستندی مربوط به این فینال، خوان فران گفت:« پس از گل تساوی کاراسکو فکر می کردم برنده بازی خواهیم شد. رئال به شدت خسته شده بود و حتی یادم است رونالدو هم بعدها گفت که از لحاظ بدنی کم آورده بودند. در وقت های اضافه اطمینان داشتم که می توانیم ضربه نهایی را به رئال بزنیم چون از لحاظ فیزیکی کاملا سرتر بودیم و بهترین فرصت برای پیروزی بود ولی در نهایت نشد.»

 

 

 

 

خوان فران ادامه داد:« به پنالتی چهارم رسیدیم و نوبت کاراسکو بود که ضربه را بزند اما در آخرین لحظه او گفت نمی زنم. هیچکس حاضر نشد قبول مسئولیت کند و در نهایت من گفتم که پنالتی خواهم زد. بله، اصلا قرار نبود پنالتی را من بزنم ولی کاراسکو پا پس کشید و من جلو رفتم تا در تاریخ اتلتیکو به عنوان کسی یاد بشوم که با از دست دادن پنالتی، باعث از دست رفتن یک فینال دیگر شده است.»

 

فرناندو تورس اسطوره اتلتیکو در این مستند به دفاع از خوان فران پرداخت و گفت:« خوان فران نبود که پنالتی را از دست داد بلکه این همه ما بودیم که پنالتی را خراب کردیم. هرگز نباید او را مقصر دانست.»

 

 

دیدگاه‌ها