کد خبر : 1809353 | 18 بهمن 1400 ساعت 17:30 | 25.9K بازدید | 1 دیدگاه

اتهامی که تکذیب شد

بارسلونا و سانسور ویدیوی تبریک ژاوی به دمبله!

بر کسی پوشیده نیست که مسئولان باشگاه بارسلونا از عثمان دمبله گلایه‌مند هستند، در حالی که ژاوی موضعی مخالف اتخاذ کرده است.

بارسلونا و سانسور ویدیوی تبریک ژاوی به دمبله!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونای نسخه ژاوی هرناندز هواداران این تیم را به آینده بسیار امیدوار کرده است. اگرچه ژاوی شروع پر فراز و نشیبی در بارسا داشت اما رفته رفته توانسته ایده های خود را به این تیم تحمیل کند که این مسئله در بازی بلوگرانا برابر اتلتیکومادرید به وضوح قابل مشاهده بود.

بارسا در حالی دیروز به مصاف اتلتیکو مادرید رفت که بسیاری بازی سختی را برای این تیم متصور بودند و حتی این تیم دیه‌گو سیمئونه بود که ابتدا با یک گل پیش افتاد. با این حال بارسا در ادامه نمایش خیره کننده ای از خود ارائه داد و چهار بار دروازه حریف را باز کرد و نهایتاً با نتیجه 4-2 به پیروزی رسید.

 

 

1689591

 

 

ژاوی از این پیروزی بزرگ تیمش بسیار خوشحال به نظر می‌رسید و این مسئله را در کنار زمین هم نشان داد. اما این پایان کار نبود و سرمربی جوان بارسلونا در رختکن نیز به شکل ویژه ای از بازیکنان و اعضای تیمش تشکر کرد تا نشان دهد که این برد برای او چقدر مهم بوده است.

نکته جالب ویدیوی منتشر شده از رختکن بارسا این بود که تصویری از تبریک و دست دادن ژاوی با عثمان دمبله دیده نشد در حالی که تقریبا ژاوی با همه اعضای رختکن دست داد و پیروزی بزرگ را تبریک گفت.به نظر می رسد که باشگاه عامدانه ویدیو را سانسور کرده هرچند طبق ادعای مارکا و اسپورت، ویدیو پس از تبریک ژاوی به دمبله گرفته شده که همین هم به نظر عامدانه بوده است.

 

 

1689314

 

1689313

 

 

موضع باشگاه در مورد دمبله این است که او تا پایان فصل بازی نکند ولی ژاوی ترجیح داده از ستاره فرانسوی که حاضر به تمدید قرارداد نشده، استفاده کند. او دیروز در فهرست بارسا قرار داشت هرچند به میدان نرفت. 

هواداران بارسا هم در ابتدای بازی دمبله را هو کردند، اتفاقی که سبب شد ژاوی در نشست خبری پس از مسابقه از آنها درخواست کند که به جای سوت های اعتراضی، دمبله را در بازی های بعدی حمایت کنند.

 

 

1689311

دیدگاه‌ها