کد خبر : 1809360 | 18 بهمن 1400 ساعت 18:01 | 32.4K بازدید | 14 دیدگاه

زننده گل قهرمانی آبی‌ها، در تمرین استقلال (عکس)

فابیو جانواریو بازیکن سابق استقلال در تمرین امروز آبی پوشان حضور یافت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار حساس مقابل از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می کند، امروز (دوشنبه) آخرین تمرین خود را برگزار کرد. 

 

این جلسه تمرینی یک مهمان ویژه داشت. فابیو جانواریو هافبک طراح سال‌های نه چندان دور استقلال که اکنون در ایران حضور دارد و حتی شب گذشته مهمان مصطفی آجورلو مدیرعامل آبی پوشان بود، در این جلسه تمرینی حاضر شد و با استقبال گرم فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال روبه‌رو شد.

 

فرهاد مجیدی ضمن خوش‌آمد گویی به این بازیکن، از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان خارجی فوتبال ایران یاد کرد و در ادامه جانواریو ضمن آرزوی موفقیت برای استقلال، گفت که همیشه خود را یک استقلالی می‌داند و نتایج و بازی‌های این تیم را دنبال می‌کند.

 

جانواریو که از فولاد به استقلال پیوست، به دلیل گل زیبایی که در هفته پایانی لیگ هشتم به ثمر رساند، به محبوبیت بالایی نزد هواداران استقلال دست پیدا کرد و بازگشت او به ایران با استقبال شدید آبی ها همراه شده است.

 

در ادامه و پس از استقبال از جانواریو، بازیکنان استقلال به تمرین پرداختند و با پایان تمرین راهی هتل محل اقامت خود شدند. استقلال و پیکان فردا (سه‌شنبه) از ساعت ۱۷ و در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند.

 

1689602

 

1689603

 

1689604

 

1689605

دیدگاه‌ها