کد خبر : 1809421 | 18 بهمن 1400 ساعت 20:35 | 21.2K بازدید | 2 دیدگاه

دو اخراج عجیب در سوپرجام؛ تمرکز کو؟

نبرد فولاد و پرسپولیس در فینال سوپر جام با اشتباهات بازیکنان دو تیم ،فشار زیادی به هواداران هر دو باشگاه وارد کرد.

دو اخراج عجیب در سوپرجام؛ تمرکز کو؟ 

به گزارش "ورزش سه"، نبرد دو تیم فولاد و پرسپولیس در فینال سوپر جام فصل ۱۴۰۰_۱۳۹۹ با برتری یک بر صفر فولاد در بازی پر کارت دو تیم به پایان رسید تا فولاد قهرمان سوپر جام شود.


بازی دو تیم با گل دقایق اولیه موسی کولیبالی مدافع فولاد روی ضربه کرنر شاهد اتفاقاتی غیر قابل بخشش  از سوی بازیکنان دو تیم در جریان بازی  بود که می توانست سرنوشت جام را عوض کند .


محمد رضا اکبریان داور مسابقه در این دیدار به دفعات مختلف  از کارت های زرد و قرمز خود برای جریمه کردن بازیکنان و کادر فنی دو تیم استفاده کرد و بازیکنان هر دو تیم نیز اورا در این راه همراهی کردند.


او چهار بار از کارت قرمز استفاده کرد که دو تای آن به بازیکنان داخل زمین بود و دو کارت هم به مربیان دو تیم حمید مطهری و مهدی هاشمی نسب داده شد.


کارت اول قرمز درون زمین را در دقیقه ۶۳و در اوج فشار پرسپولیس بر روی دروازه فولاد مهدی شیری مدافع راست این تیم گرفت .شیری که یک کارت زرد از داور مسابقه گرفته بود با بی احتیاطی محض در میانه زمین خطای شدیدی انجام داد تا داور مسابقه او را مستحق دریافت کارت زرد دوم بداند و از زمین مسابقه اخراج کند. بعد از اخراج شیری ،تیم فولاد از زمین خودی خارج شد تا فشار از روی دروازه این تیم کم شود.


همین اتفاق ،این بار برای تیم فولاد و در دقیقه ۸۱ روی داد. حمید بوحمدان در میانه میدان و در حالی که هیچ خطری تیم فولاد را تهدید نمی کرد مرتکب خطا شد تا او هم همانند مهدی شیری کارت زرد دوم را از داور مسابقه دریافت نماید و از  زمین مسابقه اخراج شود.بعد از اخراج بوحمدان و برابر شدن تعداد بازیکنان دو تیم ،فشار پرسپولیسی ها بر روی دروازه فولاد زیادتر شد تا  استرس هواداران این تیم در دقایق پایانی بیشتر از قبل شود.


خطاهای نابخشودنی از بازیکنان که می تواند زحمات یک فصل یک تیم و باشگاه را برباد دهد ،در این بازی به دفعات دیده شد و شیری و بوحمدان با دریافت کارت قرمز در این بازی نقش مهمی در این راه داشتند.


بازیکنان فوتبال باید بدانند در این بازی ها که سرنوشت یک تیم با یک اشتباه عوض می شود باید تمرکز بالایی داشته باشند وروی تمرکز بر  ذهن خود و دقت بیشتر بر نحوه حرکات بیشتر کار کنند.

دیدگاه‌ها