کد خبر : 1809507 | 19 بهمن 1400 ساعت 09:43 | 16.9K بازدید | 5 دیدگاه

سخنرانی احساسی صلاح پس از شکست در فینال

محمد صلاح، ستاره لیورپول و تیم ملی مصر، از همین حالا به فکر انتقام گرفتن از سنگال است.

سخنرانی احساسی صلاح پس از شکست در فینال

به گزارش "ورزش سه"، صلاح و یارانش روز یک‌شنبه در فینال جام ملت‌های آفریقا به مصاف سنگال رفتند اما نتوانستند جام قهرمانی را با خود به خانه ببرند.

تیم ملی مصر مسیر سختی را تا رسیدن به فینال طی کرده بود و در تمامی دیدارهای مرحله حذفی در 120 دقیقه وقت‌های قانونی بازی و ضربات پنالتی موفق به صعود به مرحله بعدی شده بود.

با این حال، این بار بخت با شاگردان کارلوس کی‌روش یار نبود و این تیم نتوانست در ضربات پنالتی برابر سنگال به پیروزی برسد و به مقام دومی بسنده کرد.

 

1689801

 

صلاح قرار بود پنالتی‌زن پنجم تیمش باشد اما با گل شدن ضربه سادیو مانه، نوبت به این بازیکن نرسید و تصاویری که پس از بازی از او منتشر شد نشان می‌داد که این ستاره لیورپول به‌شدت غمگین و ناراحت است. هرچند مانه پس از سوت پایان بازی به سوی او رفته و سعی کرده این هم‌تیمی‌اش در لیورپول را تسکین دهد. 

با این حال این بازیکن توانسته بر غم و ناراحتی خودش غلبه کرده و سخنرانی انگیزشی و امیددهنده‌ای پس از بازی در رختکن برای هم تیمی‌هایش انجام دهد تا ‌به‌نوعی هم به آن‌ها دلداری داده و هم انگیزه‌ای برای بازی‌های بعدی به آن‌ها داده باشد.

 

1689802

 

در تصاویر منتشر شده از رختکن تیم ملی مصر پس از شکست برابر سنگال، صلاح در حالی دیده می‌شود که به‌شدت ناراحت است اما در نقش یک رهبر ظاهر شده و به هم تیمی‌هایش می‌گوید:« ما چهار بازی 120 دقیقه‌ای در حدود 12 روز انجام دادیم اما حالا این روزها گذشته است. ما ماه آینده دو بازی برابر آن‌ها داریم و انشاالله انتقام‌مان را از آنها خواهیم گرفت.»

صلاح در واقع به دیدار تیم ملی مصر برابر سنگال در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر اشاره دارد که قرار است ماه آینده میلادی برگزار شود و فرصت خوبی برای تیم کی‌روش است تا انتقام شکست در این دیدار را با صعود به جام جهانی از این حریف قدیمی بگیرد. 

دیدگاه‌ها