کد خبر : 1809592 | 19 بهمن 1400 ساعت 15:50 | 12.6K بازدید | 2 دیدگاه

نگرانی مورینیو؛ می‌ترسم امشب احساساتی شوم!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی باشگاه رم از تقابل با اینتر در رقابت‌های کوپا ایتالیا چندان راضی نیست.

نگرانی مورینیو؛ می‌ترسم امشب احساساتی شوم!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینتر و رم امشب در کوپا ایتالیا و در استادیوم سن سیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت و بدین‌ترتیب ژوزه مورینیو بالاخره بعد از 12 سال، تیم خود را در مقابل هواداران نراتزوری در این استادیوم رهبری خواهد کرد.

 

1689928

 

بی تردید بهترین دوران مربیگری ژوزه مورینیو روی نیمکت اینتر رقم خورد و این سرمربی توانست در سال دوم حضور خود در این باشگاه، اینتر را بعد از 6دهه به قهرمانی اروپا رسانده و اولین و آخرین سه گانه تاریخ فوتبال ایتالیا را رقم بزند. به نظر ژوزه مورینیو از این قرعه و تقابل با اینتر رضایت نداشته و نگران است در مواجهه با هواداران تیم سابق خود احساساتی شود.

 

ژوزه مورینیو به کادر فنی خود گفته است: "ممکن است در تقابل دوباره با اینتر احساساتی شوم. پس ‌باید در این فکر باشم که امشب چگونه احساساتم را کنترل کنم، زیرا اینتر به هر حال همیشه بخشی از وجود من خواهد بود."

 

جالب این‌جاست اینتر به دشواری پس از غلبه بر امپولی در وقت اضافه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا ایتالیا شد و ژوزه مورینیو با لبخند تلخی از صعود این تیم استقبال کرده است. این سرمربی پرتغالی ترجیح می‌داد برای دیدار رم برابر نراتزوری در رقابت‌های سری آ به استادیوم سن سیرو بازگردد، اما حالا این اتفاق در کوپا ایتالیا رخ داده است. نکته قابل توجه این است ژوزه مورینیو دیروز در کنفرانس خبری پیش از بازی نیز شرکت نکرد.

 

1685237

 

دیدگاه‌ها