کد خبر : 1809607 | 19 بهمن 1400 ساعت 16:55 | 19.5K بازدید | 4 دیدگاه

کلوپ: صلاح شاید بازی کند، مانه قطعا نه

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد آخرین وضعیت ستاره‌های آفریقایی خود صحبت کرد.

کلوپ: صلاح شاید بازی کند، مانه قطعا نه

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا به اتمام رسید و ستاره‌های لیورپول از جمله محمد صلاح و سادیو مانه به‌زودی می‌توانند در ترکیب این تیم به میدان بروند. در آستانه تقابل با لسترسیتی، یورگن کلوپ اعلام کرد ممکن است محمد صلاح در این دیدار بازی کند، اما سادیو مانه هنوز به اردوی تیم اضافه نشده و برای شرکت در جشن قهرمانی سنگال راهی کشور خود شده است.

 

یورگن کلوپ گفت: "محمد صلاح اکنون به اردوی لیورپول بازگشته است و من پیش از این با او صحبت کردم، البته صلاح بسیار ناامید است، اما او در انتظار اتفاقاتی است که در لیورپول رقم خواهد کرد. من با محمد صلاح حرف زدم و تقریبا اولین چیزی که او به من گفت این بود که آماده هستم. صلاح یک بازیکن باتجربه و یک هیولا از نظر فیزیکی است و باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود. او امروز یک جلسه ریکاوری خواهد داشت و فردا خواهیم دید که صلاح چه احساسی دارد.

 

1689785

 

اما شانسی برای حضور سادیو مانه در دیدار مقابل لسترسیتی وجود ندارد. او برای شرکت در جشن قهرمانی راهی سنگال شده و این جشن برای او، برای مردم این کشور و برای سنگال یک دنیا معنا دارد. ما به این جشن و خواسته سادیو مانه احترام زیادی می‌گذاریم و هرگز به این فکر نکردیم که از این بازیکن بخواهیم زود راهی اردوی لیورپول شود. او باید هر کاری را می‌خواهد انجام دهد، زیرا آنها سزاوار این جشن هستند.

 

در حقیقت از نظر احساسی تماشای بازی فینال جام ملت‌های آفریقا برای من عجیب بود. من همیشه برای بازیکنان بهترین‌ها را در همه چیز آرزو می‌کنم، اما در این بازی خوشحالی هر دو بازیکن امکان پذیر نبود."

دیدگاه‌ها