کد خبر : 1809616 | 19 بهمن 1400 ساعت 17:34 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

راه درازی تا پایان فصل مانده,

پیولی: زلاتان شیری در قفس است!

استفانو پیولی، سرمربی میلان از زلاتان، ستاره مصدوم این تیم به عنوان شیری در قفس یاد کرده است.

پیولی: زلاتان شیری در قفس است!

به گزارش "ورزش سه"، میلان بعد از برتری دراماتیک مقابل اینتر و بازگشت به کورس قهرمانی، فردا در ورزشگاه سن سیرو و در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا به مصاف لاتزیو خواهد رفت. استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی روسونری پیش از این دیدار به تمجید از قدرت حریف پرداخته و البته در مورد زمان بازگشت زلاتان به میادین صحبت کرد.

 

استفانو پیولی گفت: "زلاتان مثل شیری در قفس بوده و از انگیزه و جاه طلبی لازم برخوردار بوده تا به میلان در زمین کمک کند، بنابراین او امیدوار است که به زودی به میادین بازگردد. زلاتان برای مسابقه فردا شب مقابل لاتزیو در دسترس نخواهد بود، اما برای دیدارهای بعدی وضعیت او را بررسی خواهیم کرد.

 

1689101

 

البته اولیویه ژیرو ارزش های خود را در زمین ثابت کرده و آنچه از او خواسته شده، انجام می دهد. ژیرو یک بازیکن و یک انسان فوق العاده است که به خوبی به تیم کمک می کند.

 

لاتزیو سرمربی بسیار خوب و بازیکنان باکیفیتی دارد. بخش تهاجمی آنها با حضور بازیکنانی چون لوئیس آلبرتو، سرگی میلینکوویچ ساویچ، چیرو ایموبیله، زاکانی، فیلیپه اندرسون و پدرو فوق العاده است. ما باید تمرکز داشته و به خوبی دفاع کنیم تا فرصت مناسبی برای ایجاد خطر روی دروازه لاتزیو برای آنها پیدا کنیم.

 

دربی دلامدونینا و برتری مقابل اینتر؟ ما از این نتیجه راضی هستیم زیرا در یک بازی مهم پیروز شدیم، اما می دانیم که راه پیش رو هنوز طولانی است. 45 امتیاز در دسترس بوده و 15 بازی باقی مانده که خیلی زیاد است. ما در همان رتبه فصل گذشته هستیم، بنابراین می دانیم که هنوز کارهای زیادی پیش رو وجود دارد. حالا ما فقط روی بازی فردا تمرکز کرده‌ و می‌خواهیم تا پایان این تورنمنت پیش برویم."

دیدگاه‌ها