کد خبر : 1809629 | 19 بهمن 1400 ساعت 19:03 | 29.7K بازدید | 1 دیدگاه

ماسیمو موراتی:

مورینیو از قبل با رئال مادرید توافق کرده بود

ماسیمو موراتی، مالک سابق اینتر در مورد روزهای پایانی حضور ژوزه مورینیو در این باشگاه صحبت کرد.

مورینیو از قبل با رئال مادرید توافق کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، امشب و در جریان تقابل دو تیم اینتر و رم در استادیوم سن سیرو، ژوزه مورینیو بعد از 12 سال و برای اولین بار از زمان ترک اینتر، تیم خود را در مقابل نراتزوری هدایت می کند. ماسیمو موراتی، مالک سابق اینتر که رابطه ای دوستانه با مورینیو داشته و بهترین روزهای تاریخ باشگاه را در کنار او رقم زد، در مورد این دیدار و البته دلایل جدایی سرمربی پرتغالی از اینتر صحبت کرده است.

 

ماسیمو موراتی گفت: "این اتفاقات دیگر متعلق به گذشته است. مورینیو خیلی قبل از برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان با رئال مادرید توافق کرده و تصمیم خود را گرفته بود. ما در آن مقطع هرگز در مورد آینده صحبت نکرده بودیم، زیرا ماه می یک ماه مهم برای اینتر بود و من نمی خواستم شرایط را خراب کنم.

 

1259016

 

ما چند روز بعد در خانه من شام خوردیم و مورینیو همه چیز را به روشنی بیان کرد. مورینیو امشب نیز احساساتی خواهد شد، زیرا او پیوند محکمی با اینتر دارد. این پایانی فوق العاده برای همه بود. مورینیو از نتایج و چالش در اینتر راضی بود. ما به نهایت موفقیت یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان دست یافته بودیم. اگر واقعا مجبور بودیم راه خود را از یکدیگر جدا کنیم، این پایان برای هر دو طرف فوق العاده بود.

 

شاید بعد از بازی امشب یا چند روز آینده با هم صحبت کنیم. ما هر چند وقت یک بار با هم تماس می گیریم و مورینیو همیشه با من دوست و مهربان است. ما صمیمی هستیم و البته دلیل این دوستی نه فقط موفقیت های مورینیو، بلکه شخصیت او است."

دیدگاه‌ها