کد خبر : 1809638 | 19 بهمن 1400 ساعت 19:59 | 37.8K بازدید | 12 دیدگاه

فروشگاه آنلاین آرسنال هم تاتنهام را مسخره کرد(عکس)

فروشگاه آنلاین باشگاه آرسنال تیم رقیب یعنی تاتنهام را با نقطه ضعف همیشگی اش مسخره کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که رقیب مستقیم آرسنال در لندن محسوب می‌شود و همواره کری های زیادی بین هواداران این دو تیم وجود داشته، آخرین بار در سال 2008 موفق شد جام اتحادیه را فتح کند. در واقع همین ناکامی آنها در کسب جام سوژه تمسخر توپچی ها طی سالیان اخیر بوده است.

 

تقریباً 31 سال از آخرین قهرمانی تاتنهام در جام حذفی می گذرد و از سال 1961 که لیگ دسته اول را به دست آوردند هنوز قهرمان انگلیس نشده اند. در همین راستا اکنون فروشگاه آنلاین باشگاه تاتنهام با پیامی طعنه آمیز یک بار دیگر نقطه ضعف تیم رقیب را مورد تمسخر قرار داده است.

 

ماجرا از این قرار است که فروشگاه آنلاین باشگاه آرسنال هنگامی که شما چیزی را هنوز به سبد خرید خود اضافه نکرده باشید و درخواست پرداخت مبلغ را بکنید، این پیام را نشان می دهد: "سبد شما مثل کمد جام های باشگاه تاتنهام خالی است."

 

 

1689991

 

 

با وجود این که آرسنال اخیرا چند سال سخت را پشت سر گذاشته است، آنها بسیار موفق تر از اسپرز بوده اند. توپچی ها 13 بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شده اند، اگرچه آخرین مورد در سال 2004 بود. آنها اخیراً موفقیت های بیشتری در جام حذفی داشته اند و در سال 2020 برای چهاردهمین بار قهرمان جام حذفی شدند تا آنها را به موفق ترین تیم این رقابت ها تبدیل کند.

دیدگاه‌ها