کد خبر : 1809647 | 19 بهمن 1400 ساعت 20:20 | 42.1K بازدید | 51 دیدگاه

جسارت را از علیرضا فغانی یاد بگیرید

حمله سرمربی پیکان به داور بازی با استقلال

سرمربی پیکان با انتقاد از عملکرد داوری دیدار مقابل استقلال توصیه‌ای ویژه به داوران داشت؛ جسارت را از فغانی یاد بگیرید!

حمله سرمربی پیکان به داور بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در دیدار معوقه جام حذفی در مرحله یک هشتم برابر استقلال شکست خورد و این در حالی بود که سرمربی این تیم نسبت به عملکرد داور بازی انتقاد داشت.

مجتبی حسینی در خصوص این دیدار و نتیجه آن گفت: بازی بدی نبود. ما و استقلال به دنبال فوتبال قوی بودیم. برای این بازی ما خیلی زحمت کشیده بودیم و علیرغم اینکه بی دلیل بازی را عقب انداختند ما بهانه نیاوردیم. با وجود اینکه چند بازیکن ما جدا شدند خودمان را آماده کردیم. آن تیم هم یکی از بهترین‌های ایران هستند و هر دو تیم به دنبال فوتبال بازی کردن بودند. فکر می کنم موقعیت های خوبی درست کردیم ولی بحثی که هست بحث قضاوت این بازی است. من نمی‌دانم و معمولا در مورد داوری صحبت نمی‌کنم و دوست هم ندارم که درباره مسائل حاشیه ای حرف بزنم. اما چیزی که هست اگر گلر ما بیرون محوطه تک به تک را با دست می‌گرفت داور به راحتی می‌گذشت یا اخراج می‌کرد.

 

سرمربی پیکان در ادامه انتقاداتش به عملکرد حیدری به عنوان داور این دیدار گفت: اگر بازیکن یک کارته ما دو مرتبه جلوی حمله حریف را می‌گرفت داور کارت دوم نمی‌داد تا اخراجش کند؟ به راحتی از این اتفاقات گذشتند. بازیکن شماره ۹ آنها که یک کارت داشت دو مرتبه ، آقایان کارشناس ببینند خطای عمد کرد و جلوی حمله را گرفت اما داور راحت چشمش را روی خطا بست. این واقعا ما را اذیت کرد. امیدوارم داورانی که ادعا دارند خیلی داوران قوی هستند و باید خیلی بیشتر از این میدان ببینند یک مقدار جسارت را از آقای فغانی یاد بگیرند. اگر ایشان به قله داوری رسیده به لوگوی تیم‌ها نگاه نمی‌کند.

 

در این لحظه مجتبی حسینی که با بلندتر کردن صدایش گلایه‌اش از تصمیمات داوری را نشان می‌داد گفت: وقتی در آن دقیقه 57 گلر آنها این حرکت را کرده باید اخراج می‌شد. توپی که بیرون هجده با دست گرفته گل بود. به راحتی تیمی که با کمترین حاشیه و کمترین قرارداد کار می‌کند اینطور حقش ضایع می‌شود.

 

وی درباره از دست دادن موقعیت های تیمش در این بازی گفت: کیفیت بچه های ما قابل قبول است و جوان هستند. نزدیک به ۲۰ روز بازی نکردیم و مقابل تیم قوی استقلال موقعیت از دست دادند ولی در این مسابقات گل کم رد و بدل می‌شود و از موقعیت هایی که به دست آمده باید بهتر استفاده کنیم. وقتی یک تیمی فرصت درست می‌کند یعنی زحمت کشیده است.

 

حسینی درباره اینکه تیمش جوان است و آیا در نقل و انتقالات بازیکن باتجربه جذب خواهند کرد تا به این شکل اسیر بی تجربگی نشوند و بازی را از دست ندهند گفت: ما بازی‌ای را از دست ندادیم. این جام حذفی بوده و تیم حریف از موقعیت بهتر استفاده کرده و از بابت قضاوت ضربات بدی خوردیم. در نیم فصل بازیکن تاپ نمی‌توانید جذب کنید. تنها تیمی که توانسته فولاد بوده و به قول معروف سوپرمارکت نیست که پول برداریم و برویم جنس خوب بخریم. تیم های خوب بازیکنان خود را نمی‌دهند و درباره ما حالا یک مقدار نیاز مالی بوده که بازیکن مان را دادیم اما بعید است که در نیم فصل بازیکنی به آن شکل جابجا شود.

دیدگاه‌ها