کد خبر : 1809648 | 19 بهمن 1400 ساعت 20:23 | 16.1K بازدید | 6 دیدگاه

با حضور 5 بازیکن به‌علاوه یک مربی؛

استقلال و جشن پیروزی بر حریف سرسخت (عکس)

شاگردان فرهاد مجیدی بعد از پیروزی مقابل پیکان تهران، از رسیدن به جمع 8 تیم برتر جام حذفی خوشحال بوده و با مشت‌های گره کرده مقابل لنز دوربین عکاسان ژست گرفتند.

به گزارش "ورزش سه" شاید تصور سفیدپوشان استقلال چنین مسابقه دشواری مقابل پیکان نبود اما خودروسازان 120 دقیقه نبرد جانانه‌ای را پایاپای با استقلال انجام دادند و شاگردان فرهاد مجیدی به سختی و با گل نجات‌بخش ارسلان مطهری بود که توانستند به برتری دست پیدا کنند.

 

پیروزی امشب در شرایطی به دست آمد که برخلاف انتظار، خبری از خرید جدید استقلال نبود و صالح حردانی کارت بازی‌اش صادر نشد و امروز نتوانست همراه شاگردان مجیدی باشد تا رونمایی از این خرید تازه آبی‌ها به تعویق بیفتد.

 

 

 

 

 

بعد از دمیده شدن سوت پایان مسابقه، استقلالی‌ها که امروز پیروزی‌شان را مدیون درخشش علیرضا رضایی و چند سوپر واکنش او هستند، به سراغ وی رفته و در کنار دروازه‌بان جوان خود جشن صعود به جمع 8 تیم برتر جام حذفی را گرفتند.

 

در کنار بازیکنانی چون سیاوش یزدانی، سبحان خاقانی، جعفر سلمانی و محمد دانشگر که در کنار رضایی مقابل لنز دوربین عکاسان ژست پیروزی گرفتند، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان استقلال هم خود را به کنار شاگرد خود رساند و در عکس یادگاری بعد از پیروزی مقابل پیکان حضور داشت و به رضایی بعد از یک نمایش درخشان خسته نباشید گفت.

 

 

 

 

عکاس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها