کد خبر : 1809656 | 19 بهمن 1400 ساعت 20:33 | 9.1K بازدید | 5 دیدگاه

صالحی: استقلال فقط یک موقعیت داشت

هافبک پیکان می گوید اگر شانس با آن ها یار بود استقلال را شکست می دادند.

صالحی: استقلال فقط یک موقعیت داشت 

به گزارش ورزش سه، ابراهیم صالحی بعد از شکست پیکان مقابل استقلال در جام حذفی در وقت های اضافه در جمع خبرنگاران گفت: همه مشاهده کردند که استقلال یک موقعیت داشت ولی ما ۷,۸ موقعیت گل داشتیم و دو توپ هم به تیر زدیم. امروز شانس با ما یار نبود و انشالله خدا جای دیگر به ما کمک کند.


او در مورد ناراحتی مربیان پیکان از قضاوت داور ادامه داد: من چون در جریان بازی بودم نمی‌توانم نظر بدهم شاید آنها فیلم را دیدند. فکر می کنم بیرون از خط دروازه توپ به دست علیرضا خورد ولی شاید داور ندیده و کارشناسان باید در این باره نظر بدهند.


این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا به تعویق افتادن بازی در نتیجه تأثیرگذار بود یا خیر گفت: نه خدا را شکر بدنهایمان آماده بود. یک بازی دوستانه با پرسپولیس انجام دادیم و تیم‌مان هم سرحال بود ولی همانطور که گفتم شانس با ما یار نبود.


صالحی در مورد جدایی چند بازیکن تاثیرگذار از پیکان در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: این مسئله به سرمربی تیم و باشگاه مربوطه است‌. ما بازیکنان جوان و خوبی داریم و کلا مجموعه پیکان بازیکنان خوبی دارد و دارای یک آکادمی خوب است.انشاالله جوان ها به ما کمک می کنند.

دیدگاه‌ها