کد خبر : 1809657 | 19 بهمن 1400 ساعت 20:44 | 404.1K بازدید | 147 دیدگاه

او با آبرو و شرف من بازی کرد

سیاوش یزدانی: هرگز کنعانی‌زادگان را نمی‌بخشم

سیاوش یزدانی در یک مصاحبه غافلگیرکننده در پایان دیدار با پیکان به اختلاف شدیدش با محمدحسین کنعانی‌زادگان پرداخت.

سیاوش یزدانی: هرگز کنعانی‌زادگان را نمی‌بخشم

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی به یکی از سوژه‌های خبری چند وقت گذشته فوتبال ایران تبدیل شده است. از ماجرای سربازی این بازیکن گرفته تا باز شدن پای او به پرونده لو رفتن فایل صوتی حسین کنعانی‌زادگان؛ عدم استفاده دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی از این بازیکن در دیدار برابر امارات از ابتدا و در ادامه حرکت عجیب این بازیکن مقابل هوادار و اخراج او از زمین مسابقه، همگی دست به دست هم داد تا این بازیکن حسابی به سوژه فضای مجازی تبدیل شود.

 

عدم استفاده اسکوچیچ از یزدانی در ترکیب اصلی تیم ملی حتی باعث واکنش فرهاد مجیدی نیز شد و سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با هوادار حسابی به انتقاد از سرمربی تیم ملی پرداخت هر چند که مجیدی روز گذشته و در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با پیکان، با یک عقب نشینی دست دوستی را به سوی اسکوچیچ دراز کرد.

 

اما این مسائل باعث نشد تا سیاوش یزدانی در پایان بازی با پیکان به این اتفاقات واکنش نشان ندهد. یزدانی در پایان این بازی و درباره دیدار با پیکان گفت: جام حذفی بازی سختی است، پیکان هم تیم خوبی است. ما نیز می‌دانستیم بازی خستی داریم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی را ببریم. جام حذفی نیز همین است، توانستیم بازی را به سختی ببریم. امیدوارم بتوانیم به مراحل بعدی نیز راه پیدا کنیم.

 

 

 

 

 

مدافع استقلال درباره داوری دیدار امروز و این‌که علیرضا رضایی بیرون از محوطه جریمه با دست توپ را زد، پاسخ داد: من چیز خاصی ندیدم. داوری خوب بود. نه اتفاق خاصی برای ما رخ داد نه حریف. واقعا ندیدم که بخواهم نظر بدهم.

 

یزدانی درباره مصاحبه فرهاد مجیدی علیه اسکوچیچ در دفاع از او و عدم حضور وی در ترکیب ثابت تیم ملی برابر امارات گفت: من ابتدا از آقای مجیدی تشکر می‌کنم، نسبت به من لطف داشتند. خودتان نیز متوجه شدید که ایشان کمی تند شدند شاید به‌خاطر شرایط بعد از بازی بود و عصبی شدند. من در بازی با هوادار عملکرد خوبی داشتم ولی اخراج شدم که این اتفاقات پیش می‌آید. آقا فرهاد دلش پر بود و آن مصاحبه را انجام داد.

 

وی درباره علت عدم بازی برابر امارات نیز صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: من 10 بار هم مصاحبه کرده‌ام. من دشمن فراوان دارم و تک‌تک حرف‌های من را برای مربیان تیم ملی و یا افراد دیگر می‌فرستند و می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. من همیشه در مصاحبه‌هایم احترام گذاشته‌ام و گفته‌ام نظر سرمربی مهم است. یا می‌خواهد من را بازی بدهد یا بازی ندهد و این نظر سرمربی است و همیشه احترام گذاشته‌ام. ولی در مصاحبه قبلی‌ای که کردم، یک‌سری از آب گل آلود ماهی گرفته‌اند.

 

او با تأیید این‌که از مصاحبه‌اش سوء برداشت شده است گفت: این دفعه که من در اردو بودم، حتی سرپرست تیم ملی به من گفت چرا همچین مصاحبه‌ای کردی؟ او چیزی به من گفت که من اصلا آن حرف را نزده بودم. دشمن زیاد است و شاید حرف من را جور دیگری به گوش ایشان رسانده‌اند. من همیشه گفته‌ام سلیقه مربی است و دوست دارند من را بازی بدهند و دوست ندارند بازی ندهند. من تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم در آینده به من بازی برسد.

 

 

 

 

 

یزدانی درخصوص حواشی پیش آمده برای حسین کنعانی‌زادگان و انتشار فایل صوتی در فضای مجازی نیز گفت: یکی دیگر... اصلا من نمی‌خواهم راجع به ایشان حرف بزنم، چون اصلا دوست ندارم خودم را با ایشان مقایسه کنم. همه چیز عیان است ولی ایشان کار ناجوانمردانه‌ای کرد و به خودش هم گفتم و همه هم این را می‌دانند. چه بگویم، کس دیگری کارهایش را کرد و انداختند گردن من.

 

او با گلایه شدید از کنعانی‌زادگان گفت: بله واقعا کار ناجوانمردانه‌ای کردند. من هیچ‌وقت او (کنعانی‌زادگان) را نمی‌بخشم. بعضی‌ها می‌گویند واگذارش کن (به خدا) ولی من هیچ‌وقت او را نمی‌بخشم و علنا هم به خودش گفتم. ایشان هیچ وقت رفیق من نبوده و نخواهد بود. چون خودش و دوستانش این کار زشت و ناجوانمردانه را انجام دادند و انداختند گردن من. دیدند شرایط خودشان این‌گونه شده، اسم من را وسط انداختند. به هر حال می‌دانید هواداران پرسپولیس با من خصومت دارند ولی من همیشه به آنها احترام گذاشته‌ام.

 

یزدانی صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: بعضی‌ها پشت سر من حرف زدند و قضاوت ناجوانمردانه کردند. اشکالی ندارد، هواداران (پرسپولیس) را می‌بخشم هر چه که راجع به من گفته‌اند ولی ایشان (کنعانی‌زادگان) را هرگز نمی‌بخشم.


وی درباره این‌که با کنعانی‌زادگان صحبت می‌کند یا ارتباطی با او دارد: من با ایشان ارتباطی ندارم. نمی‌توانم او را ببخشم. کار بسیار زشتی کرد. او با آبروی من بازی کرد. بچه‌ها می‌گفتند فحش که همه می‌خورند و فوتبال همین است. من از هواداران پرسپولیس فحش بخوریم اشکالی ندارد ولی این فحش با آن فحش فرق می‌کرد. این مسئله توهین به شرف و آبروی من بود. این اتفاقات ناجوانمردانه بود.

 

 

 

 

 

یزدانی هم‌چنین ادامه داد: حالا من 3، 4 سال پیش یک بی احترامی به هواداران پرسپولیس کردم و 10 بار نیز عذرخواهی کردم ولی هنوز هم ادامه دار است. ایشان را به‌خاطر کاری که کرد به خدا واگذار می‌کنم. با کسی تعارفی ندارم و سعی کرده‌ام همیشه حرفم را رک و پوست کنده بزنم و هیچ‌وقت او را نمی‌بخشم. 

 

مدافع استقلال درباره مشکلات سربازی‌اش نیز گفت: راجع به سیاوش یزدانی خیلی حرف می‌زنند. صبح می‌بینم یک خبر جدید راجع به من زده‌اند. اصلا به این حواشی گوش ندهید. همان‌طور که گفتم، در این فوتبال آدم دوست و دشمنش را نمی‌شناسد. هر روز راجع به من حرف جدید می‌زنند و من سعی می‌کنم توجه نکنم. فکر کنم این‌قدر عملکردم خوب بوده که به این حواشی توجه نکنم و شما نیز توجه نکنید.

 

او با تأیید این‌که هواداران استقلال نگرانی بابت موضوع سربازی او نداشته باشند، گفت: حتی سن من را نیز جابه‌جا کرده بودند و نوشته بودند من متولد 69 هستم. من دیگر با کارت ملی در خیابان راه می‌وم. هر کسی می‌آید، کارت ملی را به او نشان می‌دهم.

 

یزدانی درخصوص این‌که موضع او درباره یکی از مدافعین ثابت تیم ملی ممکن است آینده او را در آستانه جام جهانی به خطر بیندازد، گفت: چرا نباید آدم رک و راست حرفش را بزند؟ ایشان راجع به من حرف زده و حتی خودشان هم قبول دارد. او می‌گوید دوستان من گفته‌اند تو این کار را کرده‌ای ولی خودشان می‌روند و جاهای دیگر گفته‌اند... اشکالی ندارد، آدم با کسی مشکل دارد چرا مستقیم به او نگوید؟ چرا پشت هم حرف بزنید؟ من با ایشان مشکل دارم و شاید ایشان نیز با من مشکل داشته باشد. ولی ناجوانمردی کرد. شاید هم‌تیمی باشیم و ایرادی ندارد و شاید در اردوی تیم ملی با همدیگر حرف هم نزنیم ولی می‌گویم که کار او ناجوانمردانه بود. از دست او ناراحتم و هرگز هم او را نمی‌بخشم.

 

دیدگاه‌ها