کد خبر : 1809667 | 19 بهمن 1400 ساعت 20:54 | 42.1K بازدید | 22 دیدگاه

فکر نکنید استقلال بدون مشکل است

دانشگر: نمی‌خواهیم مثل آنها سر و صدا کنیم

مدافع استقلال عنوان کرد در سکوت به مشکلات‌شان رسیدگی می‌کنند و قصد اعتراض ندارند.

دانشگر: نمی‌خواهیم مثل آنها سر و صدا کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر در پایان دیدار جام حذفی پیکان و استقلال، در خصوص بستن بازوبند کاپیتانی در لحظاتی از مسابقه گفت: آقا وریا، سید‌حسین و روزبه نبودند و این وظیفه گردن من افتاد.

 

او در خصوص مصدومیت شدیدش در این مسابقه و نمایشی که پیکان داشت، عنوان کرد: خدا را شکر چیزی نبود و به بازی ادامه دادم. بازی خیلی خوبی بود. پیکان تیم جوان و خیلی خوبی است که هماهنگ و تاکتیکی کار می‌کنند. نمایش خوبی داشتند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. ما هم سه، چهار روز قبل بازی سنگینی مقابل هوادار داشتیم ولی خدا را شکر امروز برنده شدیم و به مرحله بعد رسیدیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

 

مدافع استقلال در خصوص مشکلاتی که در این تیم وجود دارد، ابراز کرد: یک مقدار از نظر ذهنی مشکل داریم ولی مثل سال‌های قبل بی‌تجربه بازی در نمی‌آوریم و نمی‌خواهیم مثل فصل قبل به‌خاطر مشکلات باشگاهی، مسئله زمین تمرین و ... گلایه کنیم و دست به کارهای سال‌های قبل بزنیم. اصلا این کارها را انجام نمی‌دهیم و تمرکزمان را روی کارمان می‌گذاریم ولی ما هم مشکل داریم.

 

دانشگر تاکید کرد: امسال هر طور شده می‌خواهیم به موفقیت برسیم و دل هواداران را شاد کنیم ولی اگر ما سکوت کردیم و دیگر تیم‌ها سر و صدا می‌کنند، دلیل بر این نمی‌شود که ما هیچ مشکلی نداریم. ما یک مجموعه هستیم و باید همه به یکدیگر کمک کنیم تا ان‌شاالله مشکلات حل شود. مسیر خیلی سختی تا قهرمانی داریم ولی تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و توکلمان به خدا است.

 

او درباره این‌که دیروز و امروز پول گرفته‌اند، اظهار کرد: مشکلات مالی به امروز و دیروز مرتبط نیست. ما یک‌سری مسائل از فصول قبل داریم که اصلا روی ما تاثیر نمی‌گذارد و نمی‌گوییم مشکلی بین ما و باشگاه هست. ما همه با هم هستیم و تلاش می‌کنیم تا موفق شویم.

 

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که چند درصد دریافتی داشته‌اند، عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم.

 

دانشگر در واکنش به این‌که فرهاد مجیدی با او و سیاوش یزدانی به‌خاطر حضور بدون ماسک در اکران فیلم بیرو گفت: بله متاسفانه کار اشتباهی کردیم و عذرخواهی انجام دادیم.

دیدگاه‌ها