کد خبر : 1809682 | 19 بهمن 1400 ساعت 22:36 | 34.6K بازدید | 5 دیدگاه

جهش تماشایی برای یک گل تماشایی (عکس)

استقلال با گل تماشایی امیر ارسلان مطهری پیکان را شکست داد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی شد. از آن دست گل‌هایی که کمتر در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی به ثمر می‌رسد.

جهش تماشایی برای یک گل تماشایی (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، جعفر سلمانی و امیر ارسلان مطهری که به‌عنوان بازیکن ذخیره و در دقیقه 73 وارد میدان شدند با کمک هم یک صحنه تماشایی را در بازی به‌وجود آوردند. پاس رو به جلو و مورب جعفر سلمانی پشت مدافع پیکان با جهش امیر ارسلان مطهری به سمت توپ همراه شد و او با یک ضربه چکشی و به زیبایی هر چه تمام‌تر دروازه پیکان را باز کرد و همین گل برای برتری مقابل پیکان در این بازی کافی بود. 

 

امیر ارسلان مطهری که در بازی با هوادار هم زننده گل برتری استقلال بود یک بار دیگر نشان داد قدر موقعیت‌ها را خوب می‌داند و از آن دست مهاجمانی است که برای گلزنی نیاز به این ندارد همه چیز برای او ساخته و پرداخته شود و می‌تواند در موقعیت‌های سخت هم استقلال را به گل برساند. روی این گل همه چیز دقیق و به اندازه بود و گویی این صحنه به‌وجود آمده بود که امیر ارسلان مطهری یکی از گل‌های زیبای این فصل جام حذفی را به ثمر برساند. اگر پاس کمی دیر به جعفر سلمانی می‌رسید و سانتر او کمی شدت پیدا می‌کرد و یا امیر اسلان مطهری کمی دیر به سمت توپ یورش می‌برد این گل زیبا و تماشایی رقم نمی‌خورد. 

 

 

 

1690038

 

 

ارسال از کناره‌ها اگر دقیق و بی‌ کم و کاست باشد بهترین موقعیت‌ها را برای گلزنی ایجاد می‌کند؛ حتی اگر برتری عددی با حریف باشد. استقلال خرسند از این‌که امیر ارسلان مطهری را در ترکیب دارد و بدون‌شک با این مهاجم موقعیت‌طلب به بردهای بعدی هم فکر می‌کند.

دیدگاه‌ها