کد خبر : 1809696 | 19 بهمن 1400 ساعت 23:47 | 38.5K بازدید | 4 دیدگاه

به خانه خوش آمدی ژوزه؛

استقبال پرشور از آقای خاص در سن‌سیرو (عکس)

هواداران تیم اینترمیلان استقبال پرشوری از سرمربی اسبق خود به عمل آوردند.

استقبال پرشور از آقای خاص در سن‌سیرو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دوره حضور ژوزه مورینیو در اینترمیلان یکی از بهترین دوران مربیگری این مربی بود و هواداران نراتزوری با فتح سه گانه، بعد از مدت ها غرور از دست رفته خود را با مورینیو به دست آوردند. این موفقیت و البته ارتباط خوب آقای خاص با هواداران باعث شد تا او بعد از جدایی از اینتر بازهم محبوب تیفوسی های این تیم بماند.

 

حدود یک ماه پیش بود که ژوزه مورینیو برای تقابل هفته بیستم تیم های رم و میلان راهی شهر میلان شد. گروهی از هواداران دو آتیشه اینترمیلان طی اقدامی جالب به استقبال این مربی رفته و در لحظه توقف اتوبوس تیم رم مقابل هتل، سرمربی اسبق خود را سورپرایز کردند. آنها یادبودی را به مورینیو اهدا کرده و او را یکی از خودشان تا ابد دانستند.

 

 

 

1690056
این بنر بزرگ بخشی دیگر از استقبال هواداران اینتر از مورینیو است که خطاب به او نوشته شده: "به خانه خوش آمدی ژوزه..."

 

 

ژوزه مورینیو برای اولین بار برای تقابل با اینتر از زمان جدایی از این تیم به ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا برگشت؛ اتفاقی که بالاخره بعد از 12 سال رخ می دهد و این مربی 59 ساله که طی سال 2008 تا 2010 در اینتر حضور داشت، برای اولین بار یک تیم دیگر را در ورزشگاه خانگی نراتزوری مقابل این تیم هدایت می کند. او روز گذشته به کادر فنی خود گفته بود: "ممکن است در تقابل دوباره با اینتر احساساتی شوم. پس ‌باید در این فکر باشم که امشب چگونه احساساتم را کنترل کنم، زیرا اینتر به هر حال همیشه بخشی از وجود من خواهد بود."

 

مطابق انتظار، لحظات خاصی را پیش از شروع بازی اینترمیلان و رم در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا ایتالیا شاهد بودیم؛ جایی که هواداران تیم میزبان استقبالی باشکوه از آقای خاص به عمل آوردند. بعد از اعلام اسامی بازیکنان تیم رم توسط گوینده ورزشگاه و در لحظه اعلام نام سرمربی این تیم، هواداران اینتر به محض شنیدن نام مورینیو با همه توان خود فریاد کشیده و او را تشویق کردند. دقایقی پیش از شروع بازی و زمانی که مربیان دو تیم مشغول خوش و بش بودند، هواداران اینتر یکصدا اقدام به تشویق مورینیو کردند تا این مربی همان گونه که گفته بود احساساتی شود و با بوسه های متعدد پاسخ تشویق های بی امان روی سکوها را بدهد.

 

1690055
دقایقی پیش از شروع بازی و زمانی که مربیان دو تیم مشغول خوش و بش بودند، هواداران اینتر یکصدا اقدام به تشویق مورینیو کردند تا او این گونه احساساتی شود و پاسخ هواداران را با بوسه های متعدد بدهد.

 

دیدگاه‌ها