کد خبر : 1809697 | 20 بهمن 1400 ساعت 00:12 | 36.3K بازدید | 14 دیدگاه

ترکش از دست دادن یک پنالتی حساس؛

رانگنیک فرصت جبران به رونالدو می دهد؟

سرمربی تیم منچستر در بازی امشب ستاره پرتغالی تیمش را در ترکیب اصلی قرار نداده است.

رانگنیک فرصت جبران به رونالدو می دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد در حالی امشب به مصاف برنلی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر رفته که شکست ناباورانه ای مقابل میدلزبورو در دور چهارم جام حذفی داشت؛ شکستی که موجب حذف زودهنگام شاگردان رانگنیک از دور رقابت ها شد و انتقادات شدیدی به همراه داشت.

 

کریستیانو رونالدو در آن دیدار یک پنالتی در نیمه اول از دست داد تا در شبی که اشتباهات سریالی از بازیکنان منچستر شاهد بودیم این تیم در نهایت با نتیجه 8-7 در ضربات پنالتی مقابل میهمان خود شکست بخورد.

 

 

 

1690061

 

 

 

بعد از چهار هفته ناکامی در گلزنی، رونالدو امیدوار است تا با گلزنی مقابل برنلی هم روند گلزنی خود را از سر بگیرد و هم پنالتی بازی قبل را جبران کند؛ در چنین شرایط اما سرمربی شیاطین سرخ ترجیح داده تا این بازیکن را در ترکیب اصلی تیمش قرار نداده و او را نیمکت نشین کند.

 

حال باید دید که شرایط بازی به چه شکلی پیش خواهد رفت و آیا رانگنیک در نیمه دوم کریس را راهی زمین خواهد کرد تا فرصت جبران به او بدهد یا خیر. طی هفته های اخیر شاهد نارضایتی هایی از سوی رونالدو نسبت به تصمیمات سرمربی تیم هم بودیم که مهمترین آن، واکنش به تعویضش در بازی با برنتفورد بود که به شدت مورد توجه رسانه ها و کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

 

1690059

دیدگاه‌ها