کد خبر : 1809716 | 20 بهمن 1400 ساعت 08:45 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوار به روزهای بهتر؛

جلالی و اولین تجربه فیکس (عکس)

سرمربی استقلال تصمیم گرفت تا در مسابقه با پیکان به مدافع چپ جدیدالورود آبی‌ها از ابتدا میدان بدهد.

به گزارش "ورزش سه" رسیدن ابوالفضل جلالی به مرز آمادگی و مشارکت در تمرینات گروهی بعد از مصدومیت ابتدای فصل باعث شد تا فرهاد مجیدی نام او را رفته رفته وارد لیست کند و در هفته چهاردهم مقابل مس رفسنجان، برای دقایقی از خرید جدید خود در سمت چپ خط دفاعی رونمایی کرد.

 

بعد از آن مقابل نفت مسجدسلیمان و هوادار تهران باز هم ابوالفضل جلالی به عنوان یار جانشین به ترکیب آبی‌ها اضافه شد تا در مجموع سه مسابقه 100 دقیقه برای استقلال به میدان رفته باشد.

 

دیدار جام حذفی مقابل پیکان، فرصتی برای فرهاد مجیدی شد تا مدافع چپ جدید استقلال را از ابتدا در ترکیب آزمایش کند و تصمیم گرفت تا با نیمکت‌نشین کردن جعفر سلمانی، جلالی را از ابتدا مقابل پیکان به میدان بفرستد.

 

1690095

 

مدافع 23 ساله استقلال بارها از سمت راست خط دفاعی پیکان نفوذ داشت اما در امر بازیسازی و ثبت پاس‌گل ناکام بود تا بعد از 73 دقیقه فرهاد مجیدی نسبت به تغییر او اقدام کند و جعفر سلمانی را به جایش به میدان فرستاد که او توانست برای آبی‌ها گلسازی کند.

 

باید دید در ادامه فصل آیا جلالی می‌تواند یار ثابت ترکیب استقلال شود یا به عنوان یار جانشین و بازیکن ذخیره بیشتر به کار گرفته می‌شود؛ بدون‌تردید رقیب جدی او برای حضور در ترکیب اصلی، جعفر سلمانی است که توانسته عملکرد خوبی را از خود نشان بدهد و این مسئله کار را برای حضور جلالی در ترکیب اولیه دشوار کرده است.

دیدگاه‌ها