کد خبر : 1809832 | 20 بهمن 1400 ساعت 11:52 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

سانچس: هرچه بیشتر بازی کنم حس بهتری دارم

الکسیس سانچس، مهاجم اینتر، پس از گلزنی برابر رم بار دیگر تمایلش به حضور در ترکیب این تیم را ابراز کرد.

سانچس: هرچه بیشتر بازی کنم حس بهتری دارم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته موفق شد در  مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا برابر رم به پیروزی برسد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند. 


گل اول این بازی را ادین ژکو وارد دروازه حریف کرد و الکسیس سانچس موفق شد گل دوم را با شوتی تماشایی از راه دور به گوشه دروازه بفرستد. 


اینتر پس از شکست در دربی میلان در روز شنبه و در حالی که تا دقایق پایانی از حریفش پیش بود، بسیار به این پیروزی ارزشمند نیاز داشت. 


سانچس پس از پایان بازی در گفتگو با اسپورت مدیاست اظهار داشت:« ما می‌دانیم که در دربی بهتر بازی کردیم اما آن بازی یک درس بود تا نشان دهد که ما باید همیشه هوشیار باشیم. ما به عنوان یک تیم اعتماد به نفس بسیاری داریم. همه می‌دانند که رم تیم قدرتمندی است و آنها امروز این موضوع را در زمین بازی نشان دادند.»


این بازیکن امروز در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت و به نظر می‌رسد که گل او نشانه‌ای بر این موضوع بود که تلاش دارد خودش را برای حضور در ترکیب اصلی در دیدار برابر ناپولی به اینتر تحمیل کند. 


او در این باره گفت:« من همیشه می‌خواهم بازی کنم، همیشه گفته‌ام که هرچه بیشتر بازی می‌کنم احساس بهتری هم دارم. من می‌خواهم کاری را انجام دهم که بهترین کار برای تیمم باشد اما این واقعیت وجود دارد که بازی برای 10 دقیقه در اینجا و 15 دقیقه در پستی دیگر بسیار دشوار به نظر می‌رسد.»

دیدگاه‌ها