کد خبر : 1809847 | 20 بهمن 1400 ساعت 12:54 | 38.8K بازدید | 1 دیدگاه

قاسمی‌نژاد و 120 دقیقه نیمکت‌نشینی سخت؛

یک غایب بزرگ در شب صعود استقلال (عکس)

مهاجم شمالی آبی‌پوشان پایتخت بعد از نمایش موفق مقابل هوادار با تصمیم فرهاد مجیدی در مقابل پیکان تهران به میدان نرفت.

یک غایب بزرگ در شب صعود استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنان که تصور می‌شد که شب گذشته در ترکیب اولیه استقلال جای داشته باشد، امین قاسمی‌نژاد بود؛ بازیکنی که هفته گذشته در مقابل هوادار تهران در ترکیب اصلی قرار گرفت و توانست نمایش خوبی را مقابل این تیم از خود نشان بدهد. او در 62 دقیقه حضورش در زمین مسابقه، توانست برای آبی‌ها پنالتی بگیرد و چند بار هم در قامت بازیساز برای آبی‌ها درخشید و موقعیت خلق کرد.

 

اما تصمیم فرهاد مجیدی چیز دیگری بود و سرمربی استقلال تصمیم به نیمکت‌نشینی قاسمی‌نژاد گرفت و با توجه به پایان دوران محرومیت یامگا، این بازیکن فرانسوی را به جای قاسمی‌نژاد در ترکیب قرار داد.

 

با توجه به روند بازی انتظار می‌رفت تا مجیدی بخواهد از قاسمی‌نژاد در قامت یک یار تعویضی استفاده کند اما یکی پس از دیگری تعویض‌های استقلال انجام شد و این مهاجم بابلی پشت دروازه مشغول گرم کردن بود.

 

در دقایق پایانی مجیدی دو تعویض باقیمانده تیمش را هم صرف بازیکنان دفاعی برای حفظ نتیجه کرد و از حضور روزبه چشمی و سبحان خاقانی در ترکیب آبی‌ها بهره برد تا عملاً امین قاسمی‌نژاد جایی در ترکیب استقلال در جام حذفی و مسابقه با پیکان نداشته باشد و او 120 دقیقه از بیرون زمین نظاره‌گر عملکرد همبازیان خود باشد.

 

استقلال یکشنبه هفته آینده در تهران و ورزشگاه آزادی از ذوب‌آهن اصفهان میزبانی می‌کند که باید دید آیا فرهاد مجیدی دوباره از ستاره باتجربه خود در ترکیب اصلی استفاده می‌کند و یا مقابل تیم اصفهانی او به عنوان یار جانشین فرصت بازی پیدا خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها