کد خبر : 1809872 | 20 بهمن 1400 ساعت 15:11 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

تنش بین زیاش و هلیلهودزیچ اوج می‌گیرد

درگیری لفظی بین حکیم زیاش ستاره مراکشی تیم چلسی و سرمربی تیم ملی مراکش بالا گرفت و به نظر می‌رسد رابطه آنها به بن بست رسیده است.

تنش بین زیاش و هلیلهودزیچ اوج می‌گیرد

به گزارش ورزش سه، زیاش روز گذشته اعلام کرد در دو دیدار سرنوشت ساز مقابل کنگو دیگر پیراهن تیم ملی مراکش را بر تن نخواهد کرد و در صورت راهیابی مراکش به جام جهانی 2022 قطر در این مسابقات شرکت نخواهد کرد.

 

اختلاف و جنگ لفظی بین زیاش و هلیلهوژیچ سرمربی تیم ملی مراکش پس از تصمیم این سرمربی برای حذف ستاره چلسی از لیست مراکش در جام ملت های آفریقا بالا گرفت؛ جایی که مراکش پس از باخت1-2 مقابل مصر از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات خارج شد.

 

سرمربی مراکش حکیم زیاش را متهم کرد که از حضور در برخی از بازی های دوستانه تیم مراکش در شش ماه گذشته امتناع کرده و ادعای مصدومیت داشته اما این بازیکن کاملا این مساله را رد کرده است.

 

علی‌رغم درخواست رسانه ها و هواداران مراکشی مبنی بر بازگشت زیاش به جمع شیرهای اطلس، هلیلهوژیچ بر موضع خود پافشاری کرد و گفت: «زیاش حتی اگر لیونل مسی هم باشد باز نخواهد گشت.»

 

این موضوع زمانی بالا گرفت که زیاش تایید کرد به تیم ملی مراکش باز نمی‌گردد و سرمربی بوسنیایی را به دروغگویی متهم کرد و گفت: «من به تیم ملی برنمی‌گردم و این تصمیم نهایی است؛ تمرکز من روی چلسی خواهد بود. با این همه دروغ قطعا برای مراکش بازی نمی‌کنم.»

 

زیاش در حال حاضر همراه با چلسی در ابوظبی حضور دارد تا در جام باشگاه های جهان شرکت کند؛ جایی که آبی ها عصر چهارشنبه در دیدار نیمه نهایی مقابل الهلال عربستان قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها