کد خبر : 1840271 | 03 شهریور 1401 ساعت 19:40 | 11.3K بازدید | 2 دیدگاه

قیمت‌ بالای چلسی روی زیاش؛ آژاکس پشیمان می‌شود؟

درحالی‌که آژاکس قصد دارد حکیم زیاش، بازیکن سابق خود را از چلسی به خدمت بگیرد، باشگاه انگلیسی بر روی زیاش قیمتی نجومی گذاشته که بعید است آژاکس توان پرداخت آن را داشته باشد.

قیمت‌ بالای چلسی روی زیاش؛ آژاکس پشیمان می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، حکیم زیاش، هافبک ملی‌پوش مراکشی، دو سال پیش آژاکس را ترک کرد و راهی لندن شد تا پیراهن چلسی را به تن کند. اما او نتوانست در استمفوردبریج انتظارها را برآورده کند و حالا به این نتیجه رسیده که بهتر است به هلند برگردد تا شاید بتواند مثل گذشته با پیراهن آژاکس بدرخشد.

1738393

زیاش می‌داند که امسال رحیم استرلینگ و میسون ماونت در پست او بازیکنان فیکس چلسی هستند و احتمال اضافه شدن آنتونی گوردون از اورتون، احتمال بازی کردن او به‌عنوان مهره فیکس را بسیار کم می‌کند. هافبک مراکشی نمی‌خواهد در تیم توماس توخل به یک نیمکت‌نشین تمام‌عیار تبدیل شود.

در شروع تابستان شایعات زیادی درباره پیوستن زیاش به میلان مطرح بود که به سرانجام نرسید. روزنامه هلندی دی‌تلگراف امروز مدعی شد بعد از رسیدن تقاضای آژاکس به چلسی برای خرید ستاره مراکشی، چلسی در پاسخ قیمت مد نظرش را 44 میلیون یورو اعلام کرده است.

1738394

قیمتی که برای تیم‌های بزرگتر اروپایی شاید مبلغی نجومی نباشد ولی پرداخت آن برای آژاکس دشوار خواهد بود. به خصوص با توجه به اینکه باشگاه هلندی در ازای این مبلغ بازیکنی را به‌دست خواهد آورد که از روزهای اوج خود فاصله گرفته است.

دیدگاه‌ها