کد خبر : 1809895 | 20 بهمن 1400 ساعت 16:40 | 43.6K بازدید | 6 دیدگاه

روزهای رویایی گلر گرانادا

از درخشش برابر رئال تا ورود به فهرست خرید بارسا

دروازه‌بان گرانادا گزینه بارسا برای جانشینی نتو در فصل آینده محسوب می شود.

از درخشش برابر رئال تا ورود به فهرست خرید بارسا

به گزارش "ورزش سه"، نتو گلر برزیلی بارسلونا آخرین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می گذارد و باید او را جدا شده قطعی دانست. نتو در تابستان و زمستان گذشته نیز قصد ترک بارسا را داشت ولی متقاعد شد که بماند. پیش از انتقالات زمستانی شایعاتی در مورد علاقه بارسا به جذب گلر رایووایکانو شنیده می شد و اینکه با جذب او نتو نیز مجوز جدایی دریافت خواهد کرد ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد.

 

 

1679086

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، دروازه بانی که بارسا به عنوان ذخیره فصل بعد مارک تراشتگن در نظر دارد، لوئیس ماکسیمیانو است. دروازه بانی که فصل جاری در گرانادا خوش درخشیده و در بازی یکشنبه شب گذشته برابر رئال بارها مانع گلزنی کهکشانی ها شد. اگر او درون دروازه نبود، رئال قطعا بیشتر از یک گل به ثمر می رساند.

 

 

1690221

 

 

او که سابقه بازی برای اسپورتینگ پرتغال را هم دارد و قراردادش تا 2025 معتبر است، تابستان گذشته با 4.5 میلیون یورو به گرانادا پیوست، در حالی که مورد توجه رامون پلانس مدیر ورزشی سابق بارسا قرار داشت که حتی چندین بازی او را نیز از نزدیک تماشا کرد. درخشش او اما باعث شده تا مسئولان جدید بارسا نیز او را تحت نظر داشته باشند و بعید نیست فصل بعد او را با پیراهن آبی اناری ببینیم؛ ذخیره ای مطمئن برای تراشتگن.


 

دیدگاه‌ها