کد خبر : 1809956 | 21 بهمن 1400 ساعت 09:32 | 9.5K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش پیولی به تقابل با اینتر در نیمه‌نهایی کوپا

استفانو پیولی، سرمربی میلان از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل لاتزیو تمجید کرد.

واکنش پیولی به تقابل با اینتر در نیمه‌نهایی کوپا

به گزارش "ورزش سه"، میلان که این روزها در فرم خوبی به سر می‌برد، شب گذشته در دیداری که در اکثر دقایق آن توپ و میدان را در اختیار داشت موفق شد با چهار گل لاتزیو را در هم بکوبد و به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کوپا ایتالیا صعود کند. روسونری در این مرحله باید به مصاف رقیب سنتی خود یعنی اینتر برود؛ تنها دور از این رقابت‌ها که در دو مرحله رفت و برگشت برگزار می‌شود.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی پر گل تیمش مقابل لاتزیو گفت: "ما از پیروزی دربی نهایت استفاده را بردیم تا به خود انرژی، باور و اعتقاد بیشتری بدهیم.‌ کل جو بسیار مثبت است، ما تمام 90 دقیقه متمرکز و مسلط بودیم.

 

 

1690330

 

 

ما دو دربی دلامادونینای دیگر خواهیم داشت و این بازی‌ها همواره هیجان انگیز هستند. کوپا ایتالیا رقابتی است که هر دو باشگاه می‌خواهند برنده شوند، بنابراین ما سعی می‌کنیم در مقابل حریفانی که می‌دانیم بسیار قوی هستند بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. هدف ما این است که نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم، بنابراین ما اکنون مانند فصل گذشته 52 امتیازی هستیم(سری‌آ) و فرصتی برای بهبود آن داریم."

 

زمان بازگشت زلاتان ابراهیموویچ: "او می‌داند که این زمان مهمی از فصل است و برایش دشوار است زیرا می‌خواهد سهم خود را ارائه دهد، اما به هر حال با انرژی و کاریزمای خود به هم‌تیمی‌هایش کمک می‌کند.  امیدواریم هر چه زودتر به میادین بازگردد. این روحیه تیمیِ عالی است که در اینجا تفاوت را ایجاد می‌کند، جدای از کیفیت فردی بازیکنان ما."

دیدگاه‌ها