کد خبر : 1809959 | 21 بهمن 1400 ساعت 10:07 | 32.2K بازدید | 14 دیدگاه

شوک به ایتالیا؛ غیبت آقای گل در پلی‌آف جام‌جهانی؟

چیرو ایموبیله، ستاره ایتالیایی لاتزیو، در جریان دیدار شب گذشته این تیم برابر میلان دچار مصدومیت شد و احتمال دارد پلی‌آف جام جهانی را از دست بدهد.

شوک به ایتالیا؛ غیبت آقای گل در پلی‌آف جام‌جهانی؟

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو شب گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های کوپا ایتالیا مقابل میلان قرار گرفت و در دیداری که عملکرد فوق العاده ضعیفی از خود ارائه داد نهایتاً با چهار گل از حریف خود شکست خورد تا از صعود به مرحله نیمه نهایی باز بماند.

 

این شکست سنگین تنها اتفاق تلخ بازی شب گذشته برای شاگردان مائوریتزیو ساری نبود. روی یک صحنه پیر کالولو خطای نسبتاً شدیدی را روی آقای گل فعلی رقابت‌های سری‌آ یعنی چیرو ایموبیله انجام داد و این بازیکن به‌شدت از ناحیه مچ پا احساس درد کرد.

 

 

1690332

 

 

در ابتدا این آسیب‌دیدگی ایموبیله بسیار جدی به نظر می‌رسید چراکه او نمی‌توانست روی مچ پای راست خود بایستد و توسط دو نفر از کادر پزشکی لاتزیو به بیرون از زمین منتقل شد. با این حال ستاره ایتالیایی چند دقیقه بعد به زمین بازگشت اما نتوانست خیلی دوام بیاورد و نهایتاً تعویض شد.

 

این مصدومیت چیرو ایموبیله یک اتفاق بسیار نگران‌کننده برای روبرتو مانچینی محسوب می‌شود که اتفاقاً شب گذشته در سن سیرو حضور داشت و بازی را از نزدیک تماشا کرد. ایتالیا ماه آینده در مرحله پلی‌آف جام جهانی ابتدا مقابل مقدونیه و سپس برابر یکی از تیم‌های پرتغال یا ترکیه قرار خواهد گرفت و غیبت احتمالی ایموبیله می‌تواند یک اتفاق تلخ برای روبرتو مانچینی محسوب شود.

دیدگاه‌ها