کد خبر : 1809964 | 21 بهمن 1400 ساعت 10:39 | 6.8K بازدید | 3 دیدگاه

کونته: بازیکنان تاتنهام بیش از حد احساساتی هستند

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید احساساتی بودن بیش از حد بازیکنانش به این تیم ضربه زده است.

کونته: بازیکنان تاتنهام بیش از حد احساساتی هستند

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد.

این اتفاق در حالی رخ داد که تاتنهام دو بار از حریف پیش افتاد اما با دریافت دو گل در دقایق پایانی این بازی نتوانست سه امتیاز را از آن خود کند.

کونته پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« من به‌خوبی از این موضوع آگاه هستم و بار دیگر تکرارش می‌کنم که ما در کسب سه امتیاز در این فصل مشکل داریم. قبلا هم این را گفتم و بار دیگر تکرار می‌کنم. مطمئنا در بسیاری جهت پیشرفت کردیم اما این بازیکن هنوز بسیار احساساتی هستند. برابر لستر عقب بودیم اما 2-3 بردیم و امروز 1-2 جلو بودیم و 2-3 شکست خوردیم.»

 

1685228

 

این مربی ایتالیایی با اشاره به عدم ثبات در نتیجه‌گیری تیمش اظهار کرد: «‌اگر می‌خواهید رشد کنید و به‌عنوان یک تیم، رقابت‌جو باشید، اولین جایی‌که باید در  آن پیشرفت کنید ثبات تیم است. نباید مدام فراز و نشیب داشته باشید. این جنبه‌ای از بازی است که باید در آن رشد کنیم. داشتن بازیکنانی با تجربه که بتوانند شرایط را در طول بازی مدیریت کنند نیز بسیار مهم است.»

او با ابراز ناراحتی از شکست برابر ساوتهمپتون ادامه داد:« این باعث تاسف است. بازیکنان من امشب 120 درصد وجودشان را در زمین گذاشته و بسیار تلاش کردند. نمی‌توانم بگویم که رفتار درستی از آ‌ن‌ها ندیدم و تعهد درستی را به‌نمایش نگذاشتند. من نهایت تعهدی که می‌شد را از این بازیکنان دیدم.»

کونته درباره درسی که تیمش از این بازی گرفته اضافه کرد:« ما بسیار خوب بازی کردیم و به همین دلیل باید مانع این شکست می‌شدیم. می‌توانستیم اجازه ندهیم چنین اتفاقی رخ دهد، خصوصا وقتی 1-2 جلو بودیم و 20 دقیقه به پایان بازی فرصت مانده بود. این اتفاق رخ داده و ما باید از آن تجربه کسب کنیم و سعی در پیشرفت داشته باشیم.»

 

دیدگاه‌ها