کد خبر : 1809967 | 21 بهمن 1400 ساعت 11:20 | 23.3K بازدید | 13 دیدگاه

جرارد: اگر از بازی کوتینیو لذت نمی‌برید فوتبال نبینید

استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، پس از تساوی برابر لیدز یونایتد به تمجید از عملکرد فیلیپه کوتینیو پرداخت.

جرارد: اگر از بازی کوتینیو لذت نمی‌برید فوتبال نبینید

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس میزبان لیدز بود و به تساوی 3-3 رضایت داد.

کوتینیو درخشش خیره‌کننده‌ای در این بازی داشت و در حالی‌که یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند موفق شد پاس دو گل دیگر را نیز ارسال کند.

جرارد پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« این دیدار نکات مثبت بسیاری برای ما داشت که من و دیگر مربیان بتوانیم با تکیه بر آنها پیش برویم و در دیدارهای بعدی نیز از آن استفاده کنیم‌؛ من بدون‌شک این موضوع را نکته مثبتی می‌دانم.«

 

1690344

 

این سرمربی جوان انگلیسی با اشاره به نمایش درخشان کوتینیو اضافه کرد:« به عملکرد فیلیپه در بازی امشب نگاه کنید، منظورم فقط گل و پاس‌های گل او نیست. اگر از تماشای بازی او لذت نمی‌برید پس نباید فوتبال ببینید. این نمایش و بعضی از کارهایی که او قادر است در زمین بازی انجام دهد واقعا زیبا هستند.»

او با یادآوری روزهای درخشش این بازیکن در ترکیب لیورپول در سال‌های قبل ادامه داد:« این همان فیلیپه کوتینیوی قدیمی است. او مطمئنا در حال بازگشت به سطحی است که پیش از آن در آن قرار داشت، زمانی که کل دنیا درباره او و عملکرد خوبش صحبت می‌کردند.»

استون ویلا در حالی برابر لیدز به تساوی 3-3 رسید که در ابتدا از حریف عقب افتاده اما توانست یک گل را جبران کرده و دو گل دیگر نیز به ثمر برساند تا در آستانه کسب سه امتیاز این بازی باشد اما لیدز موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا یک امتیاز نصیب هر یک از دو تیم شود.

 

دیدگاه‌ها