کد خبر : 1810063 | 22 بهمن 1400 ساعت 01:30 | 8.1K بازدید | 5 دیدگاه

صعود یوونتوس به نیمه نهایی کوپا ایتالیا (عکس)

یوونتوس با پیروزی 2-1 مقابل ساسولو، حریف فیورنتینا در نیمه نهایی کوپا ایتالیا شد.

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که شاگردان مکس آلگری موقعیت های گلزنی به مراتب بهتری از حریف ایجاد کردند، در نهایت یک گل به خودی بود که این تیم را به مرحله بعد کوپا ایتالیا رساند.

تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که پائولو دیبالا یوونتوس را پیش انداخت. روی حرکت الکس ساندرو از سمت چپ و پاس در عرض او بود که توپ به وستون مک کنی رسید اما ضربه او توسط مدافعان ساسولو دفع شد. اما توپ برگشتی به دیبالا رسید و او هم با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

اما این برتری یوونتوسی ها تنها تا دقیقه 24 پایدار بود.  ترائوره که در سمت راست محوطه جریمه یوونتوس صاحب توپ شده بود، بعد از فریب دو مدافع حریف با یک ضربه دیدنی دروازه را باز کرد.

نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم این یوونتوسی ها بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند؛ از جمله در دقیقه 55 که ضربه مک‌کنی به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه 73 بار دیگر نوبت بونوچی بود که تیر دروازه حریف را به لرزه دربیاورد.

در حالی که به نظر می رسید بازی به وقت های اضافه کشیده خواهد شد، در دقیقه 88 یووه به گل برتری رسید. حرکت خوب ولاهوویچ از سمت چپ و در نهایت ضربه او بعد از برخورد به روآن ترسولدی وارد دروازه شد و یوونتوس با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید.

 

1690490

 

1690491

 

دیدگاه‌ها