کد خبر : 1810065 | 22 بهمن 1400 ساعت 09:23 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

کلوپ: نیمکت‌نشینی صلاح تصمیم من بود نه خودش

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که آنها باید در مورد بازیکنانی مثل محمد صلاح و سادیو مانه محتاط عمل کنند.

کلوپ: نیمکت‌نشینی صلاح تصمیم من بود نه خودش

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس میزبان لستر سیتی بود و نهایتا موفق شد با دو گل ستاره پرتغالی خود یعنی دیه گو ژوتا تیم برندان راجرز را شکست دهد.

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در پایان بازی گفت: "ژوتا روی فرم فوق العاده ای از نظر گلزنی قرار دارد که می‌تواند در غیاب محمد صلاح و سادیو مانه برای ما این گونه عمل کند. ما نمی‌دانیم که سقف قابلیت های او تا چه حدی است و حتی هنوز هم مطمئن نیستم که به آن سطح رسیده باشد. او دائماً در حال پیشرفت است.

 

 

1690496

 

 

ما می‌خواهیم بهترین نتیجه ممکن را در این فصل کسب کنیم و برای محقق کردن این هدف باید در همه مسابقات خود به پیروزی برسیم. ما یک باشگاه بزرگ هستیم و یادم نمی آید که هواداران به ما حق داده باشند تا در یک بازی شکست بخوریم. لیورپول در همه بازی‌ها به‌دنبال پیروزی است."

 

یورگن کلوپ در مورد عملکردی که محمد صلاح بعد از ورود به زمین از خود ارائه داد نیز گفت: "صلاح واقعا کیفیت بالایی دارد. در اولین فرصت که به او رسید هوش و نبوغ خود را به نمایش گذاشت اما نهایتاً اشمایکل هم گلر فوق‌العاده‌ای است. یک بار هم توپ را به تیر دروازه زد که آن هم واقعا باور نکردنی بود. ما در این بازی تصمیم گرفتیم که در همین 35 دقیقه از او استفاده کنیم. نیمکت نشینی او تصمیم من بود نه خودش. همان قدر که من از بازگشت او خوشحال هستم باید محتاط هم باشم. سادیو مانه هم دیروز برگشت و هنوز در رختخواب است. این شرایط دشواری برای بچه ها است و ما نباید آن را دست کم بگیریم."

 

 

1690497
 

دیدگاه‌ها