کد خبر : 1810066 | 22 بهمن 1400 ساعت 09:22 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

ولاهوویچ: بازی با فیورنتینا مثل بازی‌های دیگر است

دوشان ولاهوویچ، ستاره جدید یوونتوس، معتقد است بازی برابر فیورنتینا فرقی با دیگر دیدارهای این تیم ندارد.

ولاهوویچ: بازی با فیورنتینا مثل بازی‌های دیگر است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا به مصاف ساسولو رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند.

بیانکونری با صعود به به مرحله نیمه نهایی حالا باید به مصاف فیورنتینا برود تا تکلیف تیم فینالیست مشخص شود و این در حالی است که انتقال ولاهوویچ از این تیم به تورین در هفته‌های اخیر حواشی بسیاری را ایجاد کرده و باعث عصبانیت هواداران آنها شده است.

این بازیکن صربستانی پس از بازی شب گذشته به اسپورت مدیاست گفت:« کمی زمان‌ می‌برد، ما هنوز در آغاز راه هستیم اما همانطور که قبلا گفتم من تا حد زیادی به هم تیمی‌هایم، مربی و باشگاه به خاطر کمک زیادی که به من کردند مدیون هستم. بدون آنها هیچ چیزی ممکن نبود. بازی در اینجا و در خدمت این تیم فوق العاده بودن باعث افتخار من است.»

 

1689458

 

او درباره دیگر بازیکنان حاضر در خط حمله یوونتوس که باید در کنار آنها به میدان برود اظهار داشت:« ما درون و بیرون زمین خیلی خوب با هم کنار آمدیم و سازگار شدیم چون پائولو و آلوارو افراد بسیار خوبی هستند که جام‌های بسیاری به دست آورده‌اند. من اینجا هستم تا یاد بگیرم و سعی کنم که به سطح آنها برسم.»

دو دیدار مرحله نیمه نهایی بین یوونتوس و فیورنتینا و همچنین اینتر و میلان در سوی دیگر برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که بازگشت سختی در انتظار این بازیکن باشد.

ولاهوویچ در واکنش به این قرعه گفت:« من فقط به بازی و پیروزی فکر می‌کنم و هیچ چیز دیگری جذابیتی برای من ندارد. این بازی هم مثل هر بازی دیگری است. ما اینجا هستیم تا فوتبال بازی کنیم و این بازی مشکلی برای من نخواهد بود.»

دیدگاه‌ها