کد خبر : 1810069 | 22 بهمن 1400 ساعت 09:33 | 6.5K بازدید | 3 دیدگاه

شعار هواداران یووه برای دیبالا: با ما بمان!

هواداران یوونتوس با سر دادن شعارهایی از پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، خواستند که این تیم را ترک نکند.

شعار هواداران یووه برای دیبالا: با ما بمان!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در رقابت‌های جام حذفی ایتالیا به مصاف ساسولو رفت و موفق شد با پیروزی در این بازی به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

دیبالا در این بازی گل اول تیمش را در دقایق ابتدایی به ثمر رساند تا بار دیگر ارزش خودش را در ترکیب این تیم ثابت کند.

هواداران یوونتوس به ندرت به صورت خاص بازیکنی را مورد تشویق قرار می‌دهند اما شب گذشته به وضوح موضع خود را درباره مسائل پیش آمده برای دیبالا در هفته‌های اخیر اعلام کردند

 

1690503

.

پس از گلی که این بازیکن وارد دروازه حریف کرد، فریادهای هواداران به گوش می‌رسید که در ورزشگاه می‌گفتند:« دیبالا، با ما بمان!»

قرارداد این ملی‌پوش آرژانتینی با یووه در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او آزاد است تا از همین حالا با هر باشگاهی خارج از ایتالیا مذاکره کرده و پیش قرارداد امضا کند.

او پیش از این با مدیران یوونتوس به توافق رسیده بود اما شرایط مصدومیت‌هایش در چند فصل اخیر باعث شد که این باشگاه پیشنهادش را پس گرفته و پیشنهاد جدیدی با دستمزد کمتر به او ارائه کند، موضوعی که به شدت باعث عصبانیت این بازیکن شد.

هنوز هیچ پیشرفتی در مذاکرات جدید دیبالا با بیانکونری صورت نگرفته و از باشگاه‌های بزرگ بسیاری مانند لیورپول، اینتر، تاتنهام و پی اس جی به عنوان مشتریان جدی این بازیکن نام برده می‌شود که ممکن است در فصل آینده پیراهن یکی از آنها را به تن کند.

دیدگاه‌ها