کد خبر : 1810070 | 22 بهمن 1400 ساعت 09:42 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: از داشتن ولاهوویچ خوشحالیم اما...

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که دوشان ولاهوویچ همچنان می تواند پیشرفت کند.

آلگری: از داشتن ولاهوویچ خوشحالیم اما...

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که بر خلاف ابتدای فصل این روزها در فرم فوق العاده ای به سر می برد، شب گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا به مصاف ساسولو رفت و نهایتاً در یک بازی سخت و دشوار موفق شد حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند.

 

1690505

 

دوشان ولاهوویچ خرید جدید یوونتوس در بازی دیشب نیز عملکردی عالی از خود ارائه داد. ماسیمیلیانو آلگری در پایان بازی گفت: "ما از ولاهوویچ و زکریا راضی هستیم که بازیکنان بسیار خوبی هستند و به سرعت جا افتادند. یووه اخیرا بهتر بازی می‌کند بنابراین این بازیکنان کیفیتی دارند که ما قبلاً آن را نداشتیم. ما از داشتن ولاهوویچ خوشحالیم اما او باید پیشرفت کند، در شیوه بازی خود بهتر باشد، بیشتر به فضا حمله کند اما این روند طبیعی برای هر بازیکنی است."

 

آلگری در مورد برد سختی که یوونتوس به دست آورد نیز گفت: " بعد از گل اولی که زدیم به خواب رفتیم و ساسولو هم ما را به سمت عقب هل داد و آنها نهایتا توانستند کار را به تساوی بکشانند. نهایتاً در نیمه دوم نشانه‌هایی از بهبود عملکرد ما دیده می‌شد و توانستیم عملکرد رو به جلویی ارائه دهیم. ما در نیمه دوم روحیه مناسبی داشتیم، تهاجمی تر بودیم، توپ را سریع در دوئل‌ها به دست می آوردیم و این تفاوت را ایجاد می کند، به خصوص در مقابل تیمی مانند ساسولو."

 

 

1690504

 

 

رقابت در سری‌آ و تقابل با آتالانتا: "ما به طور بالقوه 11 امتیاز با اینتر فاصله داریم، بنابراین نه قهرمانی تمام شده نیست، ما باید روی آتالانتا تمرکز کنیم.  آنها یک تیم فیزیکی با کیفیت هستند. ما باید روز یکشنبه تمام تلاش خود را انجام دهیم و نهایتاً ببینیم که چه می شود."

دیدگاه‌ها