کد خبر : 1810094 | 22 بهمن 1400 ساعت 12:10 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

هنوز بوی ما به مشام سیتی نمی رسد

وعده یورگن کلوپ؛ تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید تیمش تا پایان فصل برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهد کرد.

وعده یورگن کلوپ؛ تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در یک بازی حساس و مهم در آنفیلد میزبان لستر سیتی بود و با ارائه یک نمایش فوق العاده و کم نقص موفق شد حریف خود را با دو گل ستاره پرتغالی اش یعنی دیه‌گو ژوتا شکست دهد؛ برد ارزشمندی که در غیاب سادیو مانه و حضور تنها 30 دقیقه‌ای محمد صلاح حاصل شد. 
لیورپول با پیروزی مهمی که در بازی شب گذشته کسب کرد 51 امتیازی شد و فاصله خود را با منچسترسیتی صدرنشین به 9 امتیاز کاهش داد. این در حالی است که شاگردان یورگن کلوپ همچنان یک بازی عقب افتاده دارند که در صورت پیروزی در آن فاصله را با سیتی به 6 امتیاز کاهش خواهند داد و به شکل قابل توجهی به آینده امیدوار می‌شوند.

 

 

1690527

 

 


یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، شب گذشته و بعد از پیروزی تیمش مقابل لسترسیتی واکنش جالبی به شانس قهرمانی این تیم در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نشان داد و گفت: "فکر نمی کنم فعلا و در حال حاضر بوی ما به مشام سیتی برسد اما ما فقط سعی می‌کنیم که در مسابقات خود به پیروزی برسیم. لیورپول باشگاه بزرگی است و هر بار که پیراهن آن را بر تن می‌کنیم باید به دنبال پیروزی باشیم.
من مطمئن نیستم فعلا در موقعیتی قرار داشته باشیم که بتوانیم تهدیدی برای منچسترسیتی باشیم اما اگر تنها شانسی برای رسیدن به آنها داشته باشیم باید همه بازی های مان را ببریم. ما این مسئله را در دیدار برابر لستر سیتی نشان دادیم."

دیدگاه‌ها