کد خبر : 1810103 | 22 بهمن 1400 ساعت 12:55 | 27.4K بازدید | 5 دیدگاه

امضای هافبک بارسا روی پیراهن یک خوک! (عکس)

در روزهای گذشته ویدیویی از ریکی پوچ، هافبک بارسلونا، منتشر شده که جنجال بسیاری را در پی داشته است.

امضای هافبک بارسا روی پیراهن یک خوک! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پوچ که که در چند فصل اخیر موفق شد نامش را در بین هواداران بارسا و فوتبالدوستان مطرح کند حالا با حاشیه جالبی روبرو شده است.

این بازیکن 22 ساله در روزهای اخیر و در حالی که شیشه ماشینش را پایین داده بود با درخواست عجیبی از سوی یکی از هواداران روبرو شد اما مخالفتی با آن نکرد.

در ویدیویی که روز پنج شنبه بارها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، پوچ در حال امضای پیراهن تیم ملی اسپانیاست که به تن یک خوک است. انتشار این ویدیو واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است

 

1690538

.

این بازیکن که در هفته‌های اخیر از سوی ژاوی مورد استفاده قرار نگرفته بخشی از جنبش جوانگرایی بارسلونا بوده که باعث تغییر در ساختار خط میانی این باشگاه در یک سال اخیر شده است.

پوچ یکی از بازیکنانی است که در آکادمی لاماسیا پرورش یافته و در چند فصل اخیر یکی از چندین بازیکن جوان و بومی بارسا بوده که موفق شده به ترکیب تیم اول راه پیدا کند.

هرچند این فصل بخت چندان همراه این هافبک کاتالان نبوده و او فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا نکرده است. این بازیکن در فصل جاری در 10 بازی برای بارسا به میدان رفته و از این تعداد تنها یک بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته است.

 این اولین بار نیست که استفاده هواداران بارسلونا از خوک حاشیه‌ساز شده است. پیش از این و در اولین بازگشت لوییز فیگو به نوکمپ پس از انتقال به رئال مادرید نیز آنها سر خوکی را به سوی او پرتاب کرده بودند که بسیار حاشیه‌ساز شده بود. 

دیدگاه‌ها