کد خبر : 1810106 | 22 بهمن 1400 ساعت 13:29 | 20.2K بازدید | 3 دیدگاه

بوسنیچ: استرالیا به دردسر بزرگی افتاده است

مارک بوسنیچ، دروازه‌بان سابق تیم ملی استرالیا، از شرایط این تیم در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 ابراز نگرانی کرد.

بوسنیچ: استرالیا به دردسر بزرگی افتاده است

به گزارش "ورزش سه"، استرالیا در آخرین دیدار از مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر برابر عمان به تساوی 2-2 رسید. 


این تیم دو بار در طول این بازی از حریف پیش افتاد اما پنالتی دقیقه 89 باعث شد که عمان موفق شود این دیدار را به تساوی بکشاند و یک امتیاز از حریف بگیرد. 


استرالیان حالا باید  در دو بازی آخر این مرحله باید برابر ژاپن و عربستان سعودی به پیروزی برسد تا سهمیه حضور مستقیم در جام جهانی 2022 را به دست آورد. 


اگر شرایط به همین شک بماند، استرالیا در رده سوم قرار خواهد گرفت و باید دو بازی سخت برابر تیم سوم دیگر گروه آسیا و همچنین رقیبی از آمریکای جنوبی انجام دهد تا بتواند برای پنجمین بار متوالی به جام جهانی صعود کند. 


بوسنیچ معتقد  است که گراهام آرنولد گزینه خوبی برای هدایت استرالیا نبوده و در این باره به 1170 Sen Drive گفت:« ما بازیکنانی پرورش دادیم که کاملا شبیه به روبات هستند. حتی اگر به این موضوع یا هر موضوع دیگری هم توجه نکنیم، شما نباید در یک دیدار مهم در انتخابی جام جهانی با عمان مساوی کنید. نباید در یک دیدار مهم در این مسابقات با چین مساوی کنید.»


این دروازه‌بان سابق منچستریونایتد با اشاره به قرعه سخت تیم سوم اظهار داشت:« در حال حاضر سوم هستیم و به دردسر بزرگی افتاده‌ایم. من قبلا هم گفته‌ام که از نظر من اگر این تیم سوم شود شانسی برای صعود ندارد. این مربوط به سرمربی است. من گراهام آرنلود را از 14 سالگی می‌شناسم، ما لحظات خوب و بدی داشتیم.»


او با انتقاد از این مربی اضافه کرد:« وقتی شنیدم که او پس از کسب یک امتیاز از شش امتیاز ممکن برابر ژاپن و عربستان گفت همه چیز خوب است، عصبانی شدم. اینطور نیست گراهام! تو همیشه به من می‌گفتی که پلن بی، پلن سی، پلن دی داری اما ظاهرا اینطور نیست. اگر ما به پلی آف بریم، فوتبال استرالیا باید به صورت جدی فکری به حال خودش بکند. آیا گراهام انتخاب درستی برای هدایت ما در این مسابقات خواهد بود؟»


بوسنیچ که موافق ادامه حضور گراهام روی نیمکت استرالیا نیست ادامه داد:« پس از چیزی که در مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا دیدم، پاسخ به این سوال در حال حاضر منفی است. شما به عنوان مربی مسئول عملکردی هستید که تیم‌تان به نمایش می‌گذارد. همیشه هم همینطور بوده است.»

دیدگاه‌ها